Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2022-05-12, 11:21
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Länge sen jag käkade på max men gjorde det idag pga tidsbrist. Att dom får säga att deras mat är "sveriges godaste burgare" är bara sinnessjukt. Den var mycket långt ifrån den godaste burgaren jag ätit. Faktum är att köttet var av samma skitkvalitet som de billiga frysta hamburgarna i mataffären, en hård, torr, tråkig, smaklös jävla skosula. Resten av burgaren var lika intetsägande som McDonalds skräpburgare, bl.a. med icke-sköljda grönsaker tvii. Svindyrt var det också i jämförelse. Nä, jag var inte nöjd. Kommer inte hända igen.

Betyg: 🤮
Tom BKs är bättre
Citera
2022-06-03, 06:46
  #74
Medlem
Nu är det ju fler som kör med Sveriges godaste hamburgare i reklamen. Vad ska vi som konsument tro?

Alla hänvisar dock till en undersökning, så i princip kan alla ha samma slogan. Bara göra en egen undersökning, med önskat resultat.

Själv gillar jag variation och äter gärna på olika ställen. Vilken som är godast, varierar
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback