Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-09, 22:38
  #181
Medlem
Storgrabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokfet
Ja, ha ha och hur fan kan man ha så dålig smak???
Jag menar, kärringen var ju lastgammal redan när de träffades.
Och inte är hon snyggare idag.
Begriper mig inte på vissa män, de som kan få nästan vem de vill ändå ligger de med trash som jag själv och många andra vanliga killar skulle hålla mig väääldigt långt borta från.
Obegripligt.

Du skulle inte ens få chansen.

Tycker såna omogna kommentarer om kvinnan utseende undanbedes.
Citera
2015-08-09, 23:13
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storgrabb
Du skulle inte ens få chansen.

Tycker såna omogna kommentarer om kvinnan utseende undanbedes.

Nej tack och lov inte.
Man behöver inte vara nåt speciellt för att få snyggare brudar än så där, hon ser ju ut som skit.
Du kan tycka vad du vill, det här är en skvallertråd och då skriver man vad man tycker.

Stenbeck hade uppenbarligen väldigt dålig smak.
Citera
2017-10-31, 00:37
  #183
Medlem
Drozds avatar
Det skrevs en hel del om Stenbecks död i fransk media. Finns en del artiklar kvar:

http://www.liberation.fr/futurs/2002...st-mort_413118
https://www.lesechos.fr/22/08/2002/L...e-kinnevik.htm

På den tiden (2002) hade alla tidningar ocensurerade kommentarsfunktioner och jag minns att det spekulerades vilt om att Jan hade ett utomäktenskapligt barn med en fransyska i Paris lyxförort Neuilly och att han regelbundet besökte en prostituerad schweizisk modell vid namn Carmen Rivera.

Sanningshalten har jag ingen aning om, allt ska naturligtvis tas med en grabbnäve salt.
__________________
Senast redigerad av Drozd 2017-10-31 kl. 00:40.
Citera
2020-06-27, 09:35
  #184
Medlem
The Non-Fucking Rule överlevde Jan Stenbeck 🎚
https://www.realtid.se/non-fucking-r...e-jan-stenbeck
Citera
2020-07-24, 19:05
  #185
Medlem
Douche-chills avatar
Ekonomijournalisten Bengt Ericson (ett s) skriver i sin bok "Maktspelarna" i kapitlet om Stenbeck att Jan förändrades rejält mot slutet av sitt liv och menar då inte bara den expanderande kroppshyddan.

Jan Stenbeck skall bl a envist ha hävdat att den i förtid avlidne medarbetaren Odd Engström, tidigare socialdemokratisk vice statsminister, i själva verket hade mördats, genom att någon hade droppat gift i dennes öron och inte, som officiellt hävdats, ha avlidit i en hjärtattack.

Vidare hade Jan Stenbeck menat att Sovjetunionens tidigare ledare Michail Gorbatjov blivit mutad av finansjätten Deutsche Bank för att dra igång perestrojkan, för att på så vis öppna upp östmarknaden till förmån för bankjätten.

Låter ju ganska pikant.
Citera
2020-07-24, 23:47
  #186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Ekonomijournalisten Bengt Ericson (ett s) skriver i sin bok "Maktspelarna" i kapitlet om Stenbeck att Jan förändrades rejält mot slutet av sitt liv och menar då inte bara den expanderande kroppshyddan.

Jan Stenbeck skall bl a envist ha hävdat att den i förtid avlidne medarbetaren Odd Engström, tidigare socialdemokratisk vice statsminister, i själva verket hade mördats, genom att någon hade droppat gift i dennes öron och inte, som officiellt hävdats, ha avlidit i en hjärtattack.

Vidare hade Jan Stenbeck menat att Sovjetunionens tidigare ledare Michail Gorbatjov blivit mutad av finansjätten Deutsche Bank för att dra igång perestrojkan, för att på så vis öppna upp östmarknaden till förmån för bankjätten.

Låter ju ganska pikant.

Det var väl samma orsak till båda förändringarna du nämner, vikten och åsikterna. Alkoholen. Han söp väl något kopiöst dom sista åren.
Citera
2023-02-08, 14:17
  #187
Medlem
WallabeJoys avatar
Tycker alla som är intresserade ska lyssna på Dynastin på SvD om familjen Stenbeck. Där intervjuas även Sophie och Felix.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback