Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-29, 15:29
  #4921
Medlem
BigB666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Haaaa haaaa aaaa Tack för dagens skämt. Du är för rolig

Menar du att det går snabbt att bli medlem i dessa organisationer?
Citera
2010-08-29, 15:33
  #4922
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigB666
Menar du att det går snabbt att bli medlem i dessa organisationer?
Jag tolkar inlägget som att han inte anser CIS vara en seriös organisation.
Citera
2010-08-29, 15:34
  #4923
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigB666
Menar du att det går snabbt att bli medlem i dessa organisationer?
Notera vilken org jag fetmarkerade så är du gullig. Säger inget om HA BMC och OMC, men CIS? Kom igen nu, inte har du väll gått på skitsnacket om att dom är en seriös org? Dom erbjuder till och med folk att starta upp egna avdelningar i sina hemstäder. Det är bara att mejla dom så är man igång.
Citera
2010-08-29, 15:42
  #4924
Medlem
BigB666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Notera vilken org jag fetmarkerade så är du gullig. Säger inget om HA BMC och OMC, men CIS? Kom igen nu, inte har du väll gått på skitsnacket om att dom är en seriös org? Dom erbjuder till och med folk att starta upp egna avdelningar i sina hemstäder. Det är bara att mejla dom så är man igång.



aha nu är jag med och då håller jag med tycker han/hon/det brukar skriva bra saker men det va ju ett skänt
Citera
2010-08-29, 18:53
  #4925
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Notera vilken org jag fetmarkerade så är du gullig. Säger inget om HA BMC och OMC, men CIS? Kom igen nu, inte har du väll gått på skitsnacket om att dom är en seriös org? Dom erbjuder till och med folk att starta upp egna avdelningar i sina hemstäder. Det är bara att mejla dom så är man igång.


Du som är allvetare här på FB borde ju ta och testa OM det bara är att mejla och sen bara att starta en egen avd.! HUR kan du säga att dom inte är seriösa? Vart har du fått det från? Kolla in dom lite bättre i det verkliga livet så ska du få se att dom är seriösa i det dom gör och dom branscher dom är i...
MEN jag skiter fullständigt i CIS för denna tråd handlar om HA och inte någon annan org.!
Så håll dig till ämnet, och det va OM man har lång väg att vandra till fullvärdig medlem i en org....
Citera
2010-08-29, 18:57
  #4926
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulabananen
Du som är allvetare här på FB borde ju ta och testa OM det bara är att mejla och sen bara att starta en egen avd.! HUR kan du säga att dom inte är seriösa? Vart har du fått det från? Kolla in dom lite bättre i det verkliga livet så ska du få se att dom är seriösa i det dom gör och dom branscher dom är i...
MEN jag skiter fullständigt i CIS för denna tråd handlar om HA och inte någon annan org.!
Så håll dig till ämnet, och det va OM man har lång väg att vandra till fullvärdig medlem i en org....
Varför försöker du själv hela tiden framställa dom som en organisation likvärdig med HA BMC och OMC?
Det var du som tog upp dom i denna tråd ditt pucko.
Citera
2010-08-29, 19:09
  #4927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Varför försöker du själv hela tiden framställa dom som en organisation likvärdig med HA BMC och OMC?
Det var du som tog upp dom i denna tråd ditt pucko.


PUCKO???? Va menar du nu egentligen? Läs inlägget som jag svarade på igen så ska vi se VEM som är ett pucko... Jag skrev vilka som är seriösa i MINA ögon och att det tar tid att bli fullvärdig i dom org., det skrev jag och INGET annat, direkt började du hugga precis som du gör på CIS tråden också...
Du är ju precis som en tjej, läser och hör det DU vill och inte allt som sägs och skrivs och sen drar du dina egna slutsatser!?
Citera
2010-08-29, 19:28
  #4928
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulabananen
PUCKO???? Va menar du nu egentligen? Läs inlägget som jag svarade på igen så ska vi se VEM som är ett pucko... Jag skrev vilka som är seriösa i MINA ögon och att det tar tid att bli fullvärdig i dom org., det skrev jag och INGET annat, direkt började du hugga precis som du gör på CIS tråden också...
Du är ju precis som en tjej, läser och hör det DU vill och inte allt som sägs och skrivs och sen drar du dina egna slutsatser!?
Drar mina egna slutsatser har du rätt i,
Citera
2010-08-29, 20:23
  #4929
Medlem
Vukovics avatar
Jag kanske ställde en femårings fråga, men ja väntade mej inte en femårings debatt efteråt.
Citera
2010-08-29, 20:28
  #4930
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vukovic
Jag kanske ställde en femårings fråga, men ja väntade mej inte en femårings debatt efteråt.
Du är väll medveten om att du är inne på flashback va?
Citera
2010-08-30, 15:57
  #4931
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vukovic
Jag kanske ställde en femårings fråga, men ja väntade mej inte en femårings debatt efteråt.


Jag försökte att svara dig så bra jag bara kunde men blev påhoppad av en som ALLTID gör så...
Men det är som sagt en lång väg att vandra för att bli fullvärdig i dom org. som jag skrev om...
Citera
2010-08-30, 16:02
  #4932
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulabananen
Jag försökte att svara dig så bra jag bara kunde men blev påhoppad av en som ALLTID gör så...
Men det är som sagt en lång väg att vandra för att bli fullvärdig i dom org. som jag skrev om...
I HAMC är det lång väg att vandra ja, INTE i CIS, dom är en pajazoförening.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback