Spelar ingen roll om halva nätagget gått blev stekt.
Du ska vara försiktig med åsk skadade processorer och trasigt/defekt nätagg. Din polare kommer inte bli glad om du förstör hans datorn också. Nätagg lånar man och testar i sin egen dator.
Senast redigerad av panpo98 2009-08-25 kl. 19:19.
Spelar ingen roll om halva nätagget gått blev stekt.
Du ska vara försiktig med åsk skadade processorer och trasigt/defekt nätagg. Din polare kommer inte bli glad om du förstör hans datorn också. Nätagg lånar man och testar i sin egen dator.
Okej, jag slänger min CPU åt helvete, jag ska bara kolla så mina minnen och hdd funkar.
Kan lika gärna ta med dig grafikkortet också till polaren.
När det gäller processorn har jag själv råkat ut för att en (gammal AMD) förstört ett moderkort i en fungerande dator. Fick aldrig veta vad dator processorn satt i hade råkat ut för. Tur att jag fått delar från båda datorerna gratis att leka med.
Det är som rysk roulett
Kan funka hur bra som helst ändå eller de kan döda datorn.
Senast redigerad av panpo98 2009-08-25 kl. 20:05.
Kan lika gärna ta med dig grafikkortet också till polaren.
När det gäller processorn har jag själv råkat ut för att en (gammal AMD) förstört ett moderkort i en fungerande dator. Fick aldrig veta vad dator processorn satt i hade råkat ut för. Tur att jag fått delar från båda datorerna gratis att leka med.
Det är som rysk roulett
Kan funka hur bra som helst ändå eller de kan döda datorn.
Grafkkortet ligger hos komplett, och enligt dom så funkar det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!