2009-08-23, 20:08
Medlem
Hej.
Jag har tidigare bytt datorn, synkat outlook till nya datan och hela fadderuttan. Problemet är att varje gång jag startar datorn och öppnar outlook får jag upp påminnelser från kalendern. Jag jobbar som golftränare och i kalendern har jag då lagt upp ex. Damträning. Problemet är att dessa påminnelser ligger ända från 2008 och jag har ingen möjlighet att gå in i kalendern och ta bort dem precis.. det här är sånt jag gjorde på förra datorn.

Trycker jag på stäng alla försvinner dem för stunden men är där igen imorgon bitti.

Nån som vet hur jag kan lösa det här? jag börjar tröttna.
2009-08-23, 23:02
Medlem
Antingen kan du ju ta "Stäng alla" om du vill ha bort själva inläggen (t ex gamla golfträningar). Annars klickar du på verktyg > Alternativ och sedan bockar du bort rutan "Standardpåminnelse"
2009-08-24, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatheryoo
Antingen kan du ju ta "Stäng alla" om du vill ha bort själva inläggen (t ex gamla golfträningar). Annars klickar du på verktyg > Alternativ och sedan bockar du bort rutan "Standardpåminnelse"

Standardpåminnelse är urbockad sedan tidigare och när jag klickar på stäng alla dyker dem upp under morgondagen igen!
2009-08-24, 10:46
Medlem
kanulas avatar
Använd Office-tråden. Låst!
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här