2010-04-01, 01:14
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Lycka till först ska ni få uppehållstillstånd och kommer SD in i riksdagen ser det ännu mörkare ut för er..

Invandrargäng kommer aldrig ta över Sverige, eftersom Sverige inte är Somalia. SD lär ju inte heller kunna gör så mycket alls om de kommer in i riksdagen då alla andra partier inte vill arbete med dem, de kan som mest få lokal makt i någon Skåne kommun.
Citera
2010-04-18, 23:19
Medlem
dino.m3s avatar
kommigen namnen nu:P
Citera
2010-04-19, 00:03
Bannlyst
Black cobras har du ju där bland annat
Citera
2010-04-19, 00:49
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dino.m3
kommigen namnen nu:P

De jag har hört talas om ska finna i Malmö är:

2 Headed Eagles
Bandidos
Black Cobra
Outlaws
The Chosen Ones
Hells Angels
K Falangen
M Falangen

Sen kanske Brödraskapet Wolfpack, men jag är inte 100% på dem. Red Devils finns i Trelleborg oxo.
Citera
2010-04-19, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
De jag har hört talas om ska finna i Malmö är:

2 Headed Eagles
Bandidos
Black Cobra
Outlaws
The Chosen Ones
Hells Angels
K Falangen
M Falangen

Sen kanske Brödraskapet Wolfpack, men jag är inte 100% på dem. Red Devils finns i Trelleborg oxo.

M & K falangen existerar inte, Media har hittat på det.

Finns ungefär 3st BSK medlemmar i Malmö ,jag räknar inte med support till BSK.

Har för mig att Chosen ones medlemmarna i Malmö gick över till Lions.
Men Lions är BC nu.

Hur kan du räkna med 2 Headed Eagles som ett kriminellt organiserat gäng?.

Sluta yttra dig om SAKER du inte vet ett skit om, utan du läser all din fakta på FB SOM INTE ENS STÄMMER.
Senast redigerad av Felonz 2010-04-19 kl. 23:09.
Citera
2010-04-19, 23:23
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felonz
M & K falangen existerar inte, Media har hittat på det.

Finns ungefär 3st BSK medlemmar i Malmö ,jag räknar inte med support till BSK.

Har för mig att Chosen ones medlemmarna i Malmö gick över till Lions.
Men Lions är BC nu.

Hur kan du räkna med 2 Headed Eagles som ett kriminellt organiserat gäng?.

Sluta yttra dig om SAKER du inte vet ett skit om, utan du läser all din fakta på FB SOM INTE ENS STÄMMER.

Nu skrev jag: "de jag hört ska finnas i Malmö är". Jag har alltså inte 100% koll. Sen att du säger att M och K falangen inte existerar fattar jag inte alls. Det är ju uppenbart att personer runt Kupa och personer runt Masovic är involverade i brottslighet och dessutom ständigt skjuter och dödar varandra.
Du har för dig att Chosen Ones gick över till Lions, ja jag vet inte... du verkar ju inte heller ha 100% koll. Jag vet bara att Chosen ones har funnit i Malmö, om de gått över till något annat gäng nu på sistone har jag ingen aning om. 2 Headed eagels har jag hört talas om i på PI och de anser sig iaf själva vara ett gäng så jag tänkte att det var lika bra att nämna dem.

Vad är ditt problem egentligen? Jag påstod aldrig att jag hade all fakta. Men det är klart, alltid någon idiot som ska börja bråka och vara arg. Du snackar skit kompis.
Citera
2010-04-20, 00:19
Bannlyst
Citat:
Nu skrev jag: "de jag hört ska finnas i Malmö är". Jag har alltså inte 100% koll. Sen att du säger att M och K falangen inte existerar fattar jag inte alls. Det är ju uppenbart att personer runt Kupa och personer runt Masovic är involverade i brottslighet och dessutom ständigt skjuter och dödar varandra.
Du har för dig att Chosen Ones gick över till Lions, ja jag vet inte... du verkar ju inte heller ha 100% koll. Jag vet bara att Chosen ones har funnit i Malmö, om de gått över till något annat gäng nu på sistone har jag ingen aning om. 2 Headed eagels har jag hört talas om i på PI och de anser sig iaf själva vara ett gäng så jag tänkte att det var lika bra att nämna dem.

Vad är ditt problem egentligen? Jag påstod aldrig att jag hade all fakta. Men det är klart, alltid någon idiot som ska börja bråka och vara arg. Du snackar skit kompis.

Det var ju vissa Chosen ones medlemmar som gick över till Lions, men är inte 100% på att alla Chosen ones gick över.

Men Masovic och Kupa är fiender, Masovic har vänner som backar upp han och kupa har ju också det. Men endå är dom inte två olika organiserade gäng, som media påstår.
De är inget gäng med rekrytering/utpressning m.m. Utan det är vänner som backar upp varandra.

Har inget problem, Men varför yttra sig om man nu inte vet?.
Citera
2010-04-20, 01:13
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felonz
Det var ju vissa Chosen ones medlemmar som gick över till Lions, men är inte 100% på att alla Chosen ones gick över.

Men Masovic och Kupa är fiender, Masovic har vänner som backar upp han och kupa har ju också det. Men endå är dom inte två olika organiserade gäng, som media påstår.
De är inget gäng med rekrytering/utpressning m.m. Utan det är vänner som backar upp varandra.

Har inget problem, Men varför yttra sig om man nu inte vet?.

Men herregud, vänner som backar upp varandra... skjuter på varandra... dödar varandra. Klart det är ett gäng, men sure. Det är inte något organiserat som HA. Men det är klart att det är ett gäng om du har en grupp som mer eller mindre krigar emot en annan grupp. Väldigt många där är ju kriminella också. Men det är som vanligt, alla gäng påstår ju att de bara är ett kompis gäng som skyddar varandra. HA säger ju exakt samma sak, men alla vet att det är gäng.

Du verkar inte veta så mycket själv om jag ska vara ärlig. Snackar om att K och M grupperna inte är gäng... sen snackar du om att Chosen Ones gått över till Lion (BC) men nehej... kanske inte alla nej, då hade jag kanske inte så fel... pajas.
Citera
2010-04-20, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himara
Ledaren sitter.. det är hans bror som är död.... hahaha din källa(du) är ute å cyklar.....

Det har du fan rätt i, skyller på trötthet men allt annat stämmer ju.
Citera
2010-04-20, 12:35
Medlem
William.Ls avatar
Lite info som man hittade på Sydsvenskan.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article627392/BAKGRUND-M-falangen-K-falangen-Black-Cobra-och-Lion-Family.html
Citera
2010-04-20, 13:17
Bannlyst
Citat:
Men herregud, vänner som backar upp varandra... skjuter på varandra... dödar varandra. Klart det är ett gäng, men sure. Det är inte något organiserat som HA. Men det är klart att det är ett gäng om du har en grupp som mer eller mindre krigar emot en annan grupp. Väldigt många där är ju kriminella också. Men det är som vanligt, alla gäng påstår ju att de bara är ett kompis gäng som skyddar varandra. HA säger ju exakt samma sak, men alla vet att det är gäng.

Du verkar inte veta så mycket själv om jag ska vara ärlig. Snackar om att K och M grupperna inte är gäng... sen snackar du om att Chosen Ones gått över till Lion (BC) men nehej... kanske inte alla nej, då hade jag kanske inte så fel... pajas.

Media har ju kommit på k-falang och m-falang.
om dom nu vore ett gäng som du säger varför har dom inte sina egna namn på gäng.
EFTERSOM FÖR DEN 10ONDE GÅNGEN DOM ÄR INGET GÄNG, UTAN ENDAST VÄNNER.
OM DU NU VET SÅ MYCKET, HUR STARTADES KONFLIKTERNA MELLAN M OCH K?.
DET STÅR JU INTE I TIDNINGARNA ELLER PÅ NÅGOT ANNAT FORUM OCH OM DU NU VET SÅ MYCKET DIN MEDIAHORA. FÖRKLARA VARFÖR KONFLIKTEN STARTADES.

Ja känner personligen folk som har gått från Chosen ones till Lions. Vill inte outa några namn.

VEM ÄR DET DU FÖRSÖKER LÄRA???
MANNEN ALL DIN INFO HAR DU FUCKING LÄST, DU VET INGET OM VERKLIGHETEN. DET ENDA DU VET ÄR VAD MEDIEHORORNA PÅSTÅR.
Citera
2010-04-20, 15:18
Medlem
En av de som var med och startade upp Chosen i Malmö är samma person som var med och startade upp Lions Family i malmö tillsammans med tre andra personer.

Tror inte det var många från Chosen som följde med upp i Lions.

Därefter blev han antingen utkastad från Lions eller valde att sluta, uppgifterna går lite isär beroende på vem man får höra det från. Samma sak gäller för övrigt varför han slutade som medlem i Chosen...

Personen i fråga följde aldrig med upp i Black Cobras, det är i alla fall 100% säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in