Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-14, 22:56
  #205
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Viktig fråga?

Går det att injicera MDPV som redan har blivit upphettat på folie så det är inte pulver längre bara en slags "olja"?


Då jag hällde på lite för mycket på foliet och elda under tills det blev en olja, så skulle vilja veta om någon har provat att tagit en bit och lagt i vatten och injicerat?


Jag tänker att det borde ju inte vara någon större fara än att injicera pulver eller?
Citera
2014-04-18, 23:55
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Viktig fråga?

Går det att injicera MDPV som redan har blivit upphettat på folie så det är inte pulver längre bara en slags "olja"?


Då jag hällde på lite för mycket på foliet och elda under tills det blev en olja, så skulle vilja veta om någon har provat att tagit en bit och lagt i vatten och injicerat?


Jag tänker att det borde ju inte vara någon större fara än att injicera pulver eller?
Ingen fara alls, har prövat detta även på diverse RC's som också går att röka. Filtrera väl bara.
Citera
2014-04-24, 16:05
  #207
Medlem
Smokey-the-bears avatar
Tjabba, tänkte testa detta snart och skulle då vilja veta hur mkt man behöver för en nybörjare samt vilket intag som är "smartast" att ta det på första gången. Har trippat förr men med vanligt syra
Tacksam för svar!
Citera
2014-04-24, 16:12
  #208
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey-the-bear
Tjabba, tänkte testa detta snart och skulle då vilja veta hur mkt man behöver för en nybörjare samt vilket intag som är "smartast" att ta det på första gången. Har trippat förr men med vanligt syra
Tacksam för svar!

Inte testat denna själv men var med en vän en gång som är riktigt CS grabb, killen kan kasta i sig nävar esh mängder tjack o sitter mest bara där och ser glad ut.
Hursomhelst han provade ett pytte streck nasalt svårt och säga hur mycket men lite.
Hans reaktion (som annars ofta uteblir) var iallafall att ställa sig rakt upp med händerna framför ansiktet och upprepa ordet okej okej okej okej okej okej för att sedan omedelbart börja hänga och vika kläder till att hetsa in i dusch i ca 1min och sedan återigen till klädpysslandet och sedan ett till streck, jag som känner denna person kan säga att när denne beteer sig så är det ett bra betyg på substansen iallafall.
Citera
2014-05-27, 18:38
  #209
Medlem
Eh, är inte MDPV också känt som kannibal drogen?
Citera
2014-05-27, 19:51
  #210
Medlem
psychofoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangoix
Eh, är inte MDPV också känt som kannibal drogen?

Nope, gammal myt som cirkulerade. Det enda som påvisades i gärningsmannens blod var cannabis, och det är högst osannolikt att cannabis lett till ett sådant utbrott. Vi får nog aldrig veta exakt vad han (antagligen) stoppade i sig innan. Vilket är synd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback