Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-08-20, 04:19
  #1
Medlem
God natt allihopa! Här sitter jag o städar typ. Köpte ny lur idag (en Lgku990), schysst lur o så, men ahr ett problem med min blixt, kamera blixt, den blixtrar inte:P VEt någon hur man gör? Det var inte de ja undra om egetnligen haha, undrar om någon vet om de finns något sätt att ladda på Comviq kontantkort mitt i natten om man e i min situation? Min situation är följande, har bara kontanter, bor i håga(utanför uppsala stad) o inga nattbussar går, har inget kontokort heller, vet någon om ja kommer kunna ha cash på luren innan första bussen börjar gå?

Placerade ja tråden i rätt avdelning? Eller vare heter haha

Svara snabbt som fan e ni snälla! Eller adda min msn, eriksson,jimmy@hotmail.com

Fridens!

Shattered halls, BELF warlock lvl 59, RazorRomance e namnet. (jaja,fett me EMO BRUSAHN!!!)

städar.
2009-08-20, 04:22
  #2
Medlem
Fubiks avatar
Och vilka övriga droger går du på?

Tror nog det är bäst att du går och lägger dig nu, fixa kameran och fyll på ditt kontankort när du har vaknat istället.
2009-08-20, 04:23
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fubik
Och vilka övriga droger går du på?

Tror nog det är bäst att du går och lägger dig nu, fixa kameran och fyll på ditt kontankort när du har vaknat istället.


Övrig städhjälp, medicin i lite större dos

BEHÖVER LADDA NU BRUSSSHAN!:P Help me please?
2009-08-20, 04:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fubik
Och vilka övriga droger går du på?

Tror nog det är bäst att du går och lägger dig nu, fixa kameran och fyll på ditt kontankort när du har vaknat istället.




vaken? någon? :P
2009-08-20, 04:42
  #5
Medlem
Fubiks avatar
Jadå, jag är vaken, är full av koffein och efedrin angående ditt problem så tror jag inte det kan lösas. Du har ju bara kontanter, annars hade du kunnat gått in på Comviqs hemsida och fyllt på där. Men är du så desperat så får du väll ta din cykel och cykla till närmsta bensinmack som är öppen.

Har du ingen hemtelefon som du kan ringa från?
2009-08-20, 04:58
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fubik
Jadå, jag är vaken, är full av koffein och efedrin angående ditt problem så tror jag inte det kan lösas. Du har ju bara kontanter, annars hade du kunnat gått in på Comviqs hemsida och fyllt på där. Men är du så desperat så får du väll ta din cykel och cykla till närmsta bensinmack som är öppen.

Har du ingen hemtelefon som du kan ringa från?



Jo, ja kan ringa hemifrån, kan man inte ladda luren genom att ringa från hemtelefon? ska kolla upp de Vad sysslar du me? Efedrin? Rent eller i "städhjälp"
2009-08-20, 05:08
  #7
Medlem
Fubiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _SLacKY_
Jo, ja kan ringa hemifrån, kan man inte ladda luren genom att ringa från hemtelefon? ska kolla upp de Vad sysslar du me? Efedrin? Rent eller i "städhjälp"


Städhjälp? Om du menar att städa bort den överflödiga vikten som man har lagt på sig under sommaren, så JA!
2009-08-20, 05:21
  #8
Medlem
Linoftws avatar
va?.. Shit har runt 700mg Tramadol i mig, nu ska jag titta på film. hej.
2009-08-20, 05:24
  #9
Medlem
Fubiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linoftw
va?.. Shit har runt 700mg Tramadol i mig, nu ska jag titta på film. hej.

Ha det så skönt


...gud vad jag är uttråkaaaaaaaad
2009-08-20, 05:58
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fubik
Städhjälp? Om du menar att städa bort den överflödiga vikten som man har lagt på sig under sommaren, så JA!


Hehe, den vikten? ja den kom till när ja slutade städa för 4 månader sen, PANG på vettu, upp 17 kg, när ja börja städa för några månader sen, eller a typ 2 år sen, så gick ja ner 28 KG Fint som fan de

Dock alla muskler med även, men nu städar ja bara bland städaren!
2009-08-20, 06:16
  #11
Medlem
Fubiks avatar
Alltså vafan VADFAN MENAR DU MED ATT STÄDA BLAND STÄDAREN?!

Menar du att du städar bort smuts eller något? Fattar nada..
__________________
Senast redigerad av Fubik 2009-08-20 kl. 06:30.
2009-08-20, 06:22
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fubik
Alltså vafan VADFAN MENAR DU MED ATT STÄDA BLAND STÄDARNA?!

Menar du att du städar bort smuts eller något? Fattar nada..


haha nej, grundfärg du vet, Typ inte sånt som man använder i skurhinken.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback