Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-05, 02:04
  #289
Medlem
Nu måste väl det vara absolut bästa årstiden för smygning. Mörknar lagom fort och fortfarande folk i rörelse om nätterna. Försökte för ett tag sedan smyga på ett gäng krökande ynglingar i en park men det var fruktansvärt svårt att komma tillräckligt nära för att höra vad dom pratade om. Men jag ska ut igen, övning ger färdighet
Citera
2013-08-07, 14:55
  #290
Medlem
Lugini3s avatar
Efter tre fällande domar för trakasseri har jag hittat en annan hobby, jag häller ut mitt kiss på träd i stadsparken för att sedan sakta se trädet dö.
Citera
2015-05-24, 18:41
  #291
Medlem
mr.falcons avatar
hur går det med smygandet? någon som vill dela med sig om sina äventyr?
Citera
2015-05-24, 18:48
  #292
Medlem
Smedhens avatar
Smög mig på en awp-campare i CS häromdan och knivade han i ryggen.
Låste upp ett achievement också genom att kniva sopan. Det var rätt ballt.
Citera
2018-08-04, 17:15
  #293
Medlem
KUSEs avatar
Har ni stött på några Pokémon Go-spelare när ni varit ute? Kanske rent av följt efter någon som följt efter digitala monster?
Citera
2018-11-13, 21:41
  #294
Medlem
mr.falcons avatar
Äntligen är den mörka årstiden tillbaka så man kan röra sig mer osedd igen.
Var ute en sväng i helgen i ett närbeläget radhusområde och smög.
Att bara observera människor i sina soffor framför Tvn eller samlade i ett kök...så trygga men även ovetandes om min närvaro, känns nästan som jag satt där inne tillsammans med er. Ljudet av regndropparna som faller och smattrar mot era fönsterbleck gör er så härligt omisstänksama och avslappnade mot främmande ljud. En underbar årstid för detta nöje.
Citera
2018-11-14, 07:29
  #295
Avstängd
Juristchefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.falcon
Äntligen är den mörka årstiden tillbaka så man kan röra sig mer osedd igen.
Var ute en sväng i helgen i ett närbeläget radhusområde och smög.
Att bara observera människor i sina soffor framför Tvn eller samlade i ett kök...så trygga men även ovetandes om min närvaro, känns nästan som jag satt där inne tillsammans med er. Ljudet av regndropparna som faller och smattrar mot era fönsterbleck gör er så härligt omisstänksama och avslappnade mot främmande ljud. En underbar årstid för detta nöje.
Du är lika mentalsjuk som en zacco-quinna från åkersberga.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback