Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-08-17, 23:38
  #1
Medlem
Man får ju tro vad man vill om detta men jag finner det mycket intressant iaf. helt klart att det pågår skumma saker i Dulce, finns massor av vittnen som sett både flygande discar och dom "grå" springa runt Den här videoinspelningen är väl från 1995 nån gång. Kanske talar Phil Schneider sanning? Visste han för mycket? Var det därför han mördades kort efter detta? även om det känns helt otroligt det han berättar så..tänk om det är sant? URL:http://www.youtube.com/watch?v=hbONIQfQmDU

Gänget i ufo hunters är I Dulce New Mexico och undersöker och det börjar väldigt bra, spännande, för att sen typ bara skita i det och dra till White Sulphur Springs i west Virginia och titta på en helt annan underjordisk bas. Varför? Blev dom bortkörda från området? Hotade? Naturligtvis visar dom inte nåt i ufo hunters men jag tycker det blev en märklig vändning i programmet. Ta en titt så får ni se vad jag menar.

Del 1 URL:http://www.youtube.com/watch?v=DRLWJPiQzqI
Del 2 URL:http://www.youtube.com/watch?v=QjZ6r...eature=related
Del 3 URL:http://www.youtube.com/watch?v=L98fl...eature=related
Del 4 URL:http://www.youtube.com/watch?v=lIivY...eature=related
Del 5 URL:http://www.youtube.com/watch?v=Woy1w...eature=related

Vad händer egentligen i Dulce? Finns det en underjordisk bas men tester på djur/människor/ufon? Talar Phil Schneider sanning? Sköt han verkligen 2st "greys" 1979? Phil Schneider näms aldrig i UFO-hunters klippen vilket jag tycker är lite lustigt..
__________________
Senast redigerad av Maximille 2009-08-18 kl. 00:12.
Citera
2009-08-17, 23:44
  #2
Medlem
Finns mycket att skriva, men det är inte kul då man skriver med pekfingret bara
__________________
Senast redigerad av Maximille 2009-08-18 kl. 00:03.
Citera
2009-08-18, 04:16
  #3
Medlem
Arcturus-Ends avatar
Här genomled jag ett avsnitt av Ufo Hunters trots att jag redan visste hur dåligt det är. Hade hoppats att det var ett guldkorn bland all skit.
Men nädå, det är fortfarande bara den där gamla skitgubben med solglasögon (varför har han dem??) som går på allt han hör.


Lyssna på hans resonemang om olika saker, det är ju själsdödande. Jag tappar tron på livet och mänskligheten så fort han öppnar sin överspända mun.

Ko-fostret där till exempel - nej! det ser inte ut som en jävla människa, det ser ut som ett dött foster, inget annat. Men gubbfan sitter och där och nästan skriker för att han är så övertygad om att han ser ett människoöra och ögon och blablabla.

Hans argument till varför det skulle finnas en bas där: "Det ligger ju på naturreservats-mark, klart ingen märker om man bygger där. Skulle de märka det så skulle ändå ingen säga något, de skulle bli tystade"
...Sen när är det enkelt och diskret att bygga på ett sådant ställe? Normalt sett får man inte bryta kvistar från träd, man får inte göra upp eld, man får inte ha med sig hund osv. Men bygga baser och hålla på får man? Dumheter


Sen hamnar han nästan i luven med de två andra stackarna då och då, bara för att de försöker tänka lite logiskt, omän även de är rätt tröga.


Intressant historia i övrigt, men det här förstörde hela nöjet.
Ungefär som när man inser att någon lagt en bajskorv på pizzan - det är fortfarande nåt kul där under, men man orkar inte med skiten för att få reda på mer om vad det är.
Citera
2009-08-18, 10:52
  #4
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcturus-End
[...]

Intressant historia i övrigt, men det här förstörde hela nöjet.
Ungefär som när man inser att någon lagt en bajskorv på pizzan - det är fortfarande nåt kul där under, men man orkar inte med skiten för att få reda på mer om vad det är.

Tycker det där var en hysteriskt kul men faktiskt också träffande liknelse.
Precis så är det ju med alla dessa historier.
Det finns garanterat något där...
Men VARFÖR ska foliehattarna alltid komma med de mest långsökta och ologiska spekulationerna kring vad det skulle röra sig om?

__________________
Senast redigerad av [Strange Days] 2009-08-18 kl. 11:12.
Citera
2009-08-18, 21:58
  #5
Medlem
prees avatar
Jag tyckte det var intressant
Citera
2009-08-18, 22:18
  #6
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pree
Jag tyckte det var intressant

Hur kan det överhuvudtaget vara intressant - det framkom ju absolut ingenting?

Lönt att släpa med indianen till platsen när han inte ens ville visa det han påstod sig ha upptäckt.

Och sedan begav de sig till nått jäkla hotell nån helt annanstans som inhyste en hemlig bunker.

Eureka!
Om nu bunkern i hotellet existerar, då måste ju självklart den underjordiska basen vid Dulce också existera!



Logik = FAIL.
__________________
Senast redigerad av [Strange Days] 2009-08-18 kl. 22:24.
Citera
2009-08-18, 22:31
  #7
Medlem
overjordiskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maximille
Man får ju tro vad man vill om detta men jag finner det mycket intressant iaf. helt klart att det pågår skumma saker i Dulce, finns massor av vittnen som sett både flygande discar och dom "grå" springa runt Den här videoinspelningen är väl från 1995 nån gång. Kanske talar Phil Schneider sanning? Visste han för mycket? Var det därför han mördades kort efter detta? även om det känns helt otroligt det han berättar så..tänk om det är sant? URL:http://www.youtube.com/watch?v=hbONIQfQmDU

Jag har fått information om att utomjordingarna ska få hjälp därifrån.
Citera
2009-08-19, 00:12
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overjordiskt
Jag har fått information om att utomjordingarna ska få hjälp därifrån.
Vad menar du? Hjälp med vad?
Citera
2009-08-20, 00:21
  #9
Medlem
overjordiskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maximille
Vad menar du? Hjälp med vad?

Utomjordingarna kanske till och med kommer att få hjälp av personer i Andevärlden att ta sig därifrån.

Jag funderar även på det mannen på videon sa, att han sköt två utomjordingar. Varför gjorde han det? Missade jag något som han sa om att de verkade hotfulla? Typiskt jordemänniskor annars, att skjuta först och fråga sen. (Kanske speciellt amerikanska militärer och liknande.)
Citera
2009-08-20, 01:18
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overjordiskt
Utomjordingarna kanske till och med kommer att få hjälp av personer i Andevärlden att ta sig därifrån.

Jag funderar även på det mannen på videon sa, att han sköt två utomjordingar. Varför gjorde han det? Missade jag något som han sa om att de verkade hotfulla? Typiskt jordemänniskor annars, att skjuta först och fråga sen. (Kanske speciellt amerikanska militärer och liknande.)

I varje inlägg du skriver så måste du ta upp andevärlden, kan det inte gå en enda inlägg utan någon jävla andevärld? Seriöst alltså, kan du inte bara lägga ner lite?
Citera
2009-08-20, 01:25
  #11
Medlem
Nja, vet inte varför han sköt, men nåt sa han väl om att ufot var 7feet lång? det är ju fan över 210cm, hihi, och han luktade mycket illa eller att det luktade väldigt illa därnere, hör inte riktigt heller. Skulle själv känna mig rätt hotad om jag springer på en "grey" som är 210cm lång. Huvva.
Citera
2009-08-20, 08:46
  #12
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulse82
I varje inlägg du skriver så måste du ta upp andevärlden, kan det inte gå en enda inlägg utan någon jävla andevärld? Seriöst alltså, kan du inte bara lägga ner lite?

+1.
Det är lovligt störigt att overjordiskt ska ta över alla trådarna här på forumet.

Hon har redan 2 trådar så gott som fullständigt dedikerade till sig själv, men det räcker tydligen inte för henne.

Snart kan det inte startas en enda tråd här utan att hon kommer in och kör sitt race.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback