30 193 besökare online
855 952 medlemmar • 45 774 320 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sex > Erotik och sexualitet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
analfix
Avstängd
analfixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AzzyTheOne
Jag har en flickvän som inte är så framåt i sexlivet, hon gillar det precis som det är just nu.
avsugning nån gång då och då, men avsugningarna varar inte så länge vilket stör mig.

Sen har jag en tjej kompis som är extremt kåt i mig och skulle vilja ge mig allt jag drömt om. Till exempel trekant med hennes pojkvän och mig då såklart i bilden.

Men jag älskar ju fortfarande min flickvän och skulle aldrig kunna va otrogen mot henne!

Hur gör jag?, ska jag dumpa min tjej för att få det bästa sexet nånsin eller ska jag bara leva med det som det är?

du ska alltid vara ärlig, skäms inte för dina behov.

tala om hur du känner så får hon bestämma hur hon vill..eftersom du kan dumpa henne för sex så är du ju inte kär iaf.. men ge henne chansen o bättra sig i sängen..vill hon inte så skit i henne då

aleister
Medlem
aleisters avatar
Beror väl lite på hur gammal du är - under 20 så skulle jag inte tveka till trekanten. Äldre och mer stadgad, blir det svårare. Å andra sidan skulle jag inte vara äldre och mer stadgad i ett förhållande där mina sexuella önskningar inte fick plats.

AzzyTheOne
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gloria
Nyckelfrågan måste ju vara: är du kär i din flickvän? Vill du leva med henne?

Både ja och nej, är bara 16 år.

Men båda känner att typ på dansställen skulle vi vilja vara singlar och så, sen säger hon till mig ibland att hon hade hellre velat träffa mig när vi typ var 20 istället för när vi var 14. sannolikheten är ju inte så stor att vi håller ihop livet ut nu.

AzzyTheOne
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av analfix
du ska alltid vara ärlig, skäms inte för dina behov.

tala om hur du känner så får hon bestämma hur hon vill..eftersom du kan dumpa henne för sex så är du ju inte kär iaf.. men ge henne chansen o bättra sig i sängen..vill hon inte så skit i henne då

jo klart. kär är jag, men ibland så känns det så fel att vara tillsammans med henne.

jackie.
Medlem
jackie.s avatar
Citat:

Hejdå Azzy. Låt oss veta hur du gjorde när du fyllt 18 och är välkommen tillbaka till Flashback.

AzzyTheOne
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jackie.
Hejdå Azzy. Låt oss veta hur du gjorde när du fyllt 18 och är välkommen tillbaka till Flashback.
Lol?

HimmelsBlau
Medlem
HimmelsBlaus avatar
18-årsgräns din tomtenisse stick o brinn.

Jimpan
Medlem
Jimpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HimmelsBlau
18-årsgräns din tomtenisse stick o brinn.
Tuffing.

Morfars vrede
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:

Men båda känner att typ på dansställen skulle vi vilja vara singlar och så, sen säger hon till mig ibland att hon hade hellre velat träffa mig när vi typ var 20 istället för när vi var 14. sannolikheten är ju inte så stor att vi håller ihop livet ut nu.
Står ganska stort när man reggar sig att man måste vara 18. Ska du då "fuska" så är det ju inte speciellt smart att skriva ett inlägg att du bara är 16. Du kommer garanterat att bli utslängd. Vilket jag hoppas. Rätt ska vara rätt!

Lycka till med ditt förhållande. Åldern förklarade ju lite mer till varför du tänker som du gör.

HimmelsBlau
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimpan
Tuffing.

Visst är jag.

johnny_vicious
Medlem
johnny_viciouss avatar
Jag skulle ge dig rådet att växa upp en aning. Inte nog med att du då får vara med och leka på tuffa flashback, du får också lite mer koll på vad som är värt något i ett förhållande. Vad du tycker är viktigt, vad man kan prata om och vad man kan göra för kompromisser.

När det gäller dina korta avsugningar; Du får väl se till att hålla ut lite längre.

Bolvag
Avstängd
Bolvags avatar
2 + 2 = 4

Svara på ämne
Topp Dela »