Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-16, 20:31
  #61
Medlem
R-Dogs avatar
Se faktaruta under artikel.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13179033.ab
Citera
2011-06-16, 23:31
  #62
Medlem
Vad är skillnaden på formidos och x-team?
Citera
2011-07-05, 21:45
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Vad är skillnaden på formidos och x-team?

samma som mellan Red devils och R & W crew?
Citera
2011-07-19, 02:39
  #64
Avstängd
Nicoos avatar
Såg en av dessa snubbar i området här som hade gått vilse, han skulle typ sälja lite koks eller liknande, var en polare som visade honom vägen och polarn sa att han var riktigt trevlig. Såg bara att han hade någon tröja som det stog formidos på.
Citera
2011-07-19, 08:10
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R-Dog
Se faktaruta under artikel.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13179033.ab

Någon annan än jag som såg att dem hade missat bl a Luleå ang R&W ? Ont: Kommer X-team att försvinna nu och gå över till Formidos ?
Citera
2011-07-19, 08:28
  #66
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampelito
Någon annan än jag som såg att dem hade missat bl a Luleå ang R&W ? Ont: Kommer X-team att försvinna nu och gå över till Formidos ?


Missade även Tving...

OnT: Tror ditt antagande är ganska rimligt...
Citera
2011-07-19, 17:13
  #67
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Såg en av dessa snubbar i området här som hade gått vilse, han skulle typ sälja lite koks eller liknande, var en polare som visade honom vägen och polarn sa att han var riktigt trevlig. Såg bara att han hade någon tröja som det stog formidos på.
Berättade han att han var där för att sälja, och frågar dessutom efter vägen till den han ska sälja till?
Citera
2011-07-19, 17:34
  #68
Avstängd
Nicoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha
Berättade han att han var där för att sälja, och frågar dessutom efter vägen till den han ska sälja till?

Jag vet inte, men det var vad polarn sa till mig. Och han frågade inte vägen till den han skulle sälja utan till centrum för att antagligen möta upp en person. Snubben var runt 20-22 års åldern så jag antar att han ville verka lite tuff inför polarn, brukar ju vara så.
Citera
2011-07-19, 18:08
  #69
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Jag vet inte, men det var vad polarn sa till mig. Och han frågade inte vägen till den han skulle sälja utan till centrum för att antagligen möta upp en person. Snubben var runt 20-22 års åldern så jag antar att han ville verka lite tuff inför polarn, brukar ju vara så.
ha ha ha, ja vad ska man säga? Begåvningsreserven slår till igen.
Citera
2014-01-30, 23:44
  #70
Medlem
KUKARNASs avatar
Jag bumpar tråden. Ni som har koll. Hur blev det med Formidos och x-team. Gick de ihop eller var tog Formidos vägen?
Citera
2015-09-14, 21:08
  #71
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUKARNAS
Jag bumpar tråden. Ni som har koll. Hur blev det med Formidos och x-team. Gick de ihop eller var tog Formidos vägen?

Jag bumpar också. Jag tror att Formidos gick upp i rök. Det var ett tag sedan jag talades vid med någon av grabbarna, men jag vill minnas att man bytte från Bandidos till Hells Angels, eller om det kanske var tvärtom.

Någon som har koll?
Citera
2015-09-15, 11:05
  #72
Medlem
KaptenKamrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Jag bumpar också. Jag tror att Formidos gick upp i rök. Det var ett tag sedan jag talades vid med någon av grabbarna, men jag vill minnas att man bytte från Bandidos till Hells Angels, eller om det kanske var tvärtom.

Någon som har koll?

Dem gick över till HA och hamnade i RWC.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback