Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-08-21, 13:31
  #25
Medlem
closecuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunham
Hon förtjänade det kanske? hon kanske ville dejta en dansk kille och där kräver ju "hedern" att far i huset agerar.....

Slå ihjäl fanskapet!

Jag tror inte Lasse hade haft något problem med att Caroline dejtade en kille av samma nationalitet som henne själv.

Slå ihjäl vettefan, men om man får för sig att man kan avväpna en 13-årig tjej genom att slå henne i huvudet ett gäng gånger med en skiftnyckel kanske man behöver sitta ensam i en cell en jävla massa år.
Citera
2009-08-21, 13:42
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Låter som om farsan var bipolär.
Det tycker jag med..

Jag kommer antagligen få mycket ilska emot mig här för att jag säger det här, men jag kan känna sympati för fadern, självklart ursäktar jag inte på något sätt det hemska han begått, men jag tror att om någon behöver sitta inne på en psykiatrisk anstalt så är det han, det krävs att man får en rejäl knäpp/är allvarligt psykiskt skadad för att göra det som han gjorde.

Jag tycker förövrigt inte det låter som mord, som vissa tidningar skriver, utan snarare som dråp.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback