2010-10-04, 14:17
Medlem
Tänkte ta mig in och försöka fixa lite sub imorgon.
Det är ingen annan som ska in i samma ärende som har lust att möta upp?
Citera
2010-10-04, 16:00
Medlem
flohult1s avatar
Fan så skönt att slippa kuta på plattan - blev duktigt lurad där en gång, hade sen en postkran i flera år innan jag själv kom in i programmet fast när man äntligen fått så man klarar sig så är toleransen så hög att man vill ha annat i stället- trist
Citera
2010-10-04, 16:09
Bannlyst
vilket hemskt liv ni måste le som tvingas gå till sthlms pundarplats # 1 för att införskaffa droger,

tycker synd om er, önskar ngn kunde avsluta era liv på en gång så mina skattepengar kan gå till andra nyttigare saker
Citera
2010-10-04, 16:48
Medlem
flohult1s avatar
Fasen vilken dålig mottagning det blev här inne plötsligt
Citera
2010-10-04, 17:44
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solsystemet
vilket hemskt liv ni måste le som tvingas gå till sthlms pundarplats # 1 för att införskaffa droger,

tycker synd om er, önskar ngn kunde avsluta era liv på en gång så mina skattepengar kan gå till andra nyttigare saker

Ja du står ju helt klart högre upp i samhället som drogar ner brudar med "xtc" för att få ett ligg, ligger och tjackrunkar under täcket och trippar loss på häftiga droger som dxm.

Haha, har själv aldrig handlat på plattan men hade mått sämre om jag levt ditt smutspundarliv. Kan se dig framför datorskärmen med oljigt ansikte och såriga, svullna kuk, ryckandes maniskt framför våldtäktsporr..

Lyckat att tro att man är en bättre knarkare beroende på vart man väljer att handla sina droger.
Citera
2010-10-05, 09:37
Medlem
zoN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Ja du står ju helt klart högre upp i samhället som drogar ner brudar med "xtc" för att få ett ligg, ligger och tjackrunkar under täcket och trippar loss på häftiga droger som dxm.

Haha, har själv aldrig handlat på plattan men hade mått sämre om jag levt ditt smutspundarliv. Kan se dig framför datorskärmen med oljigt ansikte och såriga, svullna kuk, ryckandes maniskt framför våldtäktsporr..

Lyckat att tro att man är en bättre knarkare beroende på vart man väljer att handla sina droger.

Haha, bra inlägg!

Det är konstigt hur vriden folks moral är när det gäller droger.
Citera
2010-10-05, 13:39
Medlem
Tror ni jag kan få tag i benzo på Plattan i dagsläget? Det var en massa år sen jag shoppade där (har faktiskt torskat där också), vilka fallgropar finns det när man vill köpa benz, kan tänka mig vilken som helst, förut var det ju bara roppar?

Tacksam för svar!
Citera
2010-10-06, 00:33
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Tror ni jag kan få tag i benzo på Plattan i dagsläget? Det var en massa år sen jag shoppade där (har faktiskt torskat där också), vilka fallgropar finns det när man vill köpa benz, kan tänka mig vilken som helst, förut var det ju bara roppar?

Tacksam för svar!

Försök fixa pix någon annanstans för där är det ju skitdyrt vad man hört, ca 50 kr för en stav/ikto 2mg.
Citera
2010-10-06, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Försök fixa pix någon annanstans för där är det ju skitdyrt vad man hört, ca 50 kr för en stav/ikto 2mg.
Jag var faktiskt där en stund idag, kom hem tomhänt, jag frågade några som skulle iväg och hämta, men kom aldrig tillbaka. Nä fy fan, det är inte roligt att stryka runt där alltså.
Citera
2010-10-09, 08:48
Medlem
Chris26s avatar
Citat:

Ja verkligen. SVINDYRT. De är sjuka priser men där köper ju också inte sällan AT-sjuka människor i bland i ren desperation och kan punga ut med 50 spänn för en 2:a ikto lr xanorstav.
Aldrig köpt benzo på plattan och troligen hoppas i vart fall man slapp göra det.

btw. Hur ser tillgången ut på metadon på plattan och har gjort senaste tiden? Flytande såväl som tabl
Nån som vet?

Och är det buprenotex som regerar ist för de vanliga subben där numera,å ligger standardpriset på 200kr/st fortfarande?
Citera
2010-10-09, 08:55
Medlem
Chris26s avatar
Citat:

Ja verkligen. SVINDYRT. De är sjuka priser men där köper ju också inte sällan AT-sjuka människor i bland i ren desperation och kan punga ut med 50 spänn för en 2:a ikto lr xanorstav.
Aldrig köpt benzo på plattan och troligen hoppas i vart fall man slapp göra det.

btw. Hur ser tillgången ut på metadon på plattan och har gjort senaste tiden? Flytande såväl som tabl
Nån som vet?

Och är det buprenotex som regerar ist för de vanliga subben där numera,å ligger standardpriset på 200kr/st fortfarande?
Citera
2010-10-09, 19:20
Medlem
Ja det är riktigt dyrt på plattish.

Metadon e rätt lätt att få tag på o absolut om man känner igen nån där sen tidigare.
Subutexen kostar 200kr o subuxone brukar ligga på 150kr. Ja vet det e dyrt men dom två säljs det många av varje dag kan ja låva. Det e bara fråga runt lite försiktigt o ej vara för dessperat så kan man hitta det mesta där nere
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in