Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-17, 02:33
  #1
Avstängd
Flashbomben333s avatar
Vem är den strulpellen som har gripits för olaga hot och skadegörelse?


,här är länken
http://www.blt.se/nyheter/karlskrona...by(1473841).gm
Citera
2009-08-17, 07:15
  #2
Medlem
Eliza CTs avatar
Någon påverkad person som det slagit slint för troligen.
Positivt: Polisen kom tydligen rätt snabbt till plats och kunde ta hand om honom.
Mvh
Citera
2009-08-17, 11:29
  #3
Avstängd
Flashbomben333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza CT
Någon påverkad person som det slagit slint för troligen.
Positivt: Polisen kom tydligen rätt snabbt till plats och kunde ta hand om honom.
Mvh
Det är bra att polisen vidtog åtgärder direkt och grep mannen,för man ska inte acceptera hot och skadegörelse. Frågan är om inte mannen förutom att han var påverkad kan ha lite psykiska problem?

Borde inte polisen,skjutsat mannen till psykiatriska kliniken på Karlskrona lasarett,när de såg att det hade slagit slint i mannens huvud,men samtidigt dessutom starta en förundersökning mot mannen för olaga hot och skadegörelse?
Citera
2009-08-17, 11:41
  #4
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbomben333
Det är bra att polisen vidtog åtgärder direkt och grep mannen,för man ska inte acceptera hot och skadegörelse. Frågan är om inte mannen förutom att han var påverkad kan ha lite psykiska problem?

Borde inte polisen,skjutsat mannen till psykiatriska kliniken på Karlskrona lasarett,när de såg att det hade slagit slint i mannens huvud,men samtidigt dessutom starta en förundersökning mot mannen för olaga hot och skadegörelse?


Låter som den sk 17 åringen Poffe som varit i farten igen.
Eller är det någon annan i moppemaffian?
Citera
2009-08-17, 15:34
  #5
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbomben333
Vem är den strulpellen som har gripits för olaga hot och skadegörelse?


,här är länken
http://www.blt.se/nyheter/karlskrona...by(1473841).gm

Det står inget om detta på dotterns blogg?
Kommer ej ihåg vad denna blogg hette.
Citera
2009-08-17, 21:05
  #6
Avstängd
Flashbomben333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
Låter som den sk 17 åringen Poffe som varit i farten igen.
Eller är det någon annan i moppemaffian?
Hur som helst,så nämns inte någon av grabbarna i artikeln,för det kan vara andra busfrön som ligger bakom det,för jag tror nog inte att Poffe vågar att göra dumheter igen,för han håller nog sig i skinnet,efter medlingen med Hollstorpsfamiljens son och lite utskällning från farbror blå.
Citera
2009-08-17, 21:10
  #7
Avstängd
Flashbomben333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
Det står inget om detta på dotterns blogg?
Kommer ej ihåg vad denna blogg hette.
Jag tror att bloggen heter
www.ackhina.blogg.se,men det verkar vara svårt att komma in på bloggen,för en server kräver lösenord när man försöker att ta sig in där på ackinabloggen. Sedan så tror jag inte att polisen lämnar ut upgifter om några misstänkt person än,på grund av FU-sekretessen. Men jag tror inte att det kan vara Poffe eller några av hans polare som har varit med om den nya händelsen i Rödeby igår.Det kan vara andra bråkstakar som är inblandad.
__________________
Senast redigerad av Flashbomben333 2009-08-17 kl. 21:16.
Citera
2009-08-17, 21:12
  #8
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbomben333
Hur som helst,så nämns inte någon av grabbarna i artikeln,för det kan vara andra busfrön som ligger bakom det,för jag tror nog inte att Poffe vågar att göra dumheter igen,för han håller nog sig i skinnet,efter medlingen med Hollstorpsfamiljens son och lite utskällning från farbror blå.


Jo med tanke på att han körde bil och prejade sonen i fam när han körde sin mopedbil så har han säkert blivit en lugnare grabb.
Citera
2009-08-17, 21:20
  #9
Avstängd
Flashbomben333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
Jo med tanke på att han körde bil och prejade sonen i fam när han körde sin mopedbil så har han säkert blivit en lugnare grabb.
Jag hoppas att länsstyrelsen har klippt körkortet efter den incidenten den 11 maj,och att de har konfiskerat hans bil. Men det kommer att ta tid,innan polisen ger besked om vem som gjorde sig skyldig till misshandel och olaga hot.men att personen skulle ha slängt sig ut mitt på Rödebyvägen luktar lite skumt
__________________
Senast redigerad av Flashbomben333 2009-08-17 kl. 21:22.
Citera
2009-08-18, 01:28
  #10
Avstängd
Flashbomben333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza CT
Någon påverkad person som det slagit slint för troligen.
Positivt: Polisen kom tydligen rätt snabbt till plats och kunde ta hand om honom.
Mvh
Frågan är om det är någon som har någon form utav psykiska problem,som hux flux kastar sig ut mitt på vägen?
Citera
2009-08-18, 10:56
  #11
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbomben333
Frågan är om det är någon som har någon form utav psykiska problem,som hux flux kastar sig ut mitt på vägen?


Personen har nog någon form utav psykiska problem och ville nog försvinna från denna värld.
Personen kanske hade hoppats på att få en hagelsvärm från fadern där uppe på gården men då detta inte gick så slängde han sej på vägen?

Tror förövrigt att fadern ej har några skjutvapen kvar då polis tog hand om dessa för 2 år sen och han blev av med vapenlicensen.
Citera
2009-08-19, 17:47
  #12
Avstängd
Flashbomben333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
Personen har nog någon form utav psykiska problem och ville nog försvinna från denna värld.
Personen kanske hade hoppats på att få en hagelsvärm från fadern där uppe på gården men då detta inte gick så slängde han sej på vägen?

Tror förövrigt att fadern ej har några skjutvapen kvar då polis tog hand om dessa för 2 år sen och han blev av med vapenlicensen.
Då måste det har varit en dåre som är trött på livet,som ville gå och reta upp någon granne,så att grannen skulle ta fram sin hagelbrakare och peppra honom med bly.Men blev så besviken och gick mot vägen och kastade sig på gatan i hopp om att en långtradare skulle köra över honom.Men istället dök farbror blå och skickade honom till psyket på Karlskrona lasarett.
__________________
Senast redigerad av Flashbomben333 2009-08-19 kl. 17:51.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback