2011-07-18, 12:48
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik123456789
Ta en neutral nation med mycket bostäder som t.ex Lunds, dom har även lunch varje dag.
Vilka som serverar lunch varje dag är ju skit samma. Man får ju äta överallt ändå.
Citera
2011-07-19, 15:15
Medlem
Grattisn Borat33 till 1337onde inlägget i denna tråd

Anyways: Någon som vet något om dans i Lund? Streetdance!
Citera
2011-07-19, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Borat33
Vet att dem har ett hockeylag där, Lund Giants heter dem och spelar i 3an, tänkte provspela där själv :P. Vart har du lirat innan?

Har inte lirat på hög nivå alls och det var några år sen nu. Hade helst lirat i ett studentlag där man kunde vara med och träna tills man kommer igång igen. Får se om jag prövar någon träning med lund giants. Hade varit kul men de verkar rätt seriösa och jag vill ha skolan som prio ett. Har du snackat med någon och i så fall hur verkade det? Vore onekligen kul att börja lira igen. Vad ska du plugga föresten?
Citera
2011-07-19, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narrowduke
Har inte lirat på hög nivå alls och det var några år sen nu. Hade helst lirat i ett studentlag där man kunde vara med och träna tills man kommer igång igen. Får se om jag prövar någon träning med lund giants. Hade varit kul men de verkar rätt seriösa och jag vill ha skolan som prio ett. Har du snackat med någon och i så fall hur verkade det? Vore onekligen kul att börja lira igen. Vad ska du plugga föresten?

Har ingen koll på studentlagen tyvärr, men tycker du ska provträna iaf du har ju ingenting att förlora. Likt dig är studierna självklart prio ett men jag ringde deras lagledare och han sa att dem har flera i laget som pluggar och ingen utav dem verkar ha problem att hinna med både hockey och studier. Dem verkar ganska seriösa, vill upp till tvåan men så säger väl alla lag, tror de är 2-3 träningar/vecka plus match men är inte säker. Ska gå civilekonom sj?
Citera
2011-07-19, 17:44
Medlem
Nån som har koll om det finns studentlag i fotboll för tjejer ?
Citera
2011-07-19, 18:03
Medlem
När jag skall bli medlem i Studentlund skall man fylla i sin hemadress, har inte helt klart med vart jag kommer att bo i Lund, gör det något om jag skriver adressen i min hemstad eller krånglar det till det?
Citera
2011-07-19, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Borat33
Har ingen koll på studentlagen tyvärr, men tycker du ska provträna iaf du har ju ingenting att förlora. Likt dig är studierna självklart prio ett men jag ringde deras lagledare och han sa att dem har flera i laget som pluggar och ingen utav dem verkar ha problem att hinna med både hockey och studier. Dem verkar ganska seriösa, vill upp till tvåan men så säger väl alla lag, tror de är 2-3 träningar/vecka plus match men är inte säker. Ska gå civilekonom sj?

Ska ta och ringa honom och höra då. Jag lär ju se ut som en total nybörjare i början men det får man väl ta. Ska plugga industriell ekonomi. Ska bli grymt kul bara att få snöra på sig skridskorna igen.
Citera
2011-07-19, 18:11
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duggregn
Nån som har koll om det finns studentlag i fotboll för tjejer ?
Jepp, det finns. Det finns även en jäkla massa mixlag.
Citat:
Ursprungligen postat av duggregn
När jag skall bli medlem i Studentlund skall man fylla i sin hemadress, har inte helt klart med vart jag kommer att bo i Lund, gör det något om jag skriver adressen i min hemstad eller krånglar det till det?
Skriv adressen du bor på nu tills vidare. När du sedan skriver in dig på nation så ber du bara den som hjälper dig att byta din adress till den du då har i Lund. Ditt studentkort kommer skickas till den adressen men eftersom du måste ta dig till en nation för att slutföra registreringen så blir det inga problem.
Citera
2011-07-19, 19:35
Medlem
Okej, antagen, tackat ja och reggad på studentlund. Letar bostad. Vad händer nu? Får jag mer info efter 1/8 när antagningstiden går ut? Hur blir jag medlem på en nation? Vet att en vän till mig fick en fadder under sina första veckor, hur funkar det? Vad är Östgöta och Hallands nation för några?

Blev en del frågor där. Upplys en stackars sate nu!
Senast redigerad av VanHel 2011-07-19 kl. 19:37.
Citera
2011-07-19, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanHel
Okej, antagen, tackat ja och reggad på studentlund. Letar bostad. Vad händer nu? Får jag mer info efter 1/8 när antagningstiden går ut? Hur blir jag medlem på en nation? Vet att en vän till mig fick en fadder under sina första veckor, hur funkar det? Vad är Östgöta och Hallands nation för några?

Blev en del frågor där. Upplys en stackars sate nu!
Vad ska du läsa?
Citera
2011-07-19, 23:57
Medlem
Sjuksköterska.
Citera
2011-07-20, 00:18
Medlem
Har blivit antagen till läkarprogrammet i Lund, och tänkte se om det var någon som vet något om hur nollningen brukar vara för medicinarna? För övrigt, är det någon annan blivande läkarstudent här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in