2009-08-18, 00:28
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysror
Bra sagt! Nyhetsgrupper / diskutionsforum har alltid funnits till för friska spekulationer där ALLA får vädra sina åsikter inom ramen för dom regler som finnes. Så har det alltid varit och kommer så alltid att förbli.

Ja, inte många skulle vara i krim-forat om man inte spekulerade förräns efter ev rättegång.
Citera
2009-08-18, 00:29
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidella
Sant, låt hans familj vara. De har inget med saken att göra.

Tack, skönt att det åtminstone finns nån vettig människa här som inser dårskapen i att jaga snubbens föräldrar.
Citera
Medlem
nittonhundratals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonnyBonds
Morsan lär ju säkerligen vara kaninkokerska, sådan mor sådan son. Nåt fundamentalt fel på familjen är det uppenbarligen.

Det där är förtal.

Modern och familjen har inte gjort något, blanda inte in dem i det här. Tycker folk ska sluta spekulera utan grunder. Tråden skapades av seriösa medlemmar som grävde fram bevis och tydliga underlag. Det var det som fick igång polisens arbete igen. Inte en massa lösa påhopp och anklagelser. Allt ni gör nu är att hävda en massa saker utan någon som helst grund. Jag talade gott om FB för GT-reportern. Kanske ska ta tillbaka det uttalandet..
Citera
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicerpm
vilken teknisk bevisning finns måntro? nada noll om jag gissar..

Vilken teknisk bevisning fanns i fallet med hon tyskan som slog ihjäl barnen? Eller pastorn i Knutby?
Citera
2009-08-18, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Ja, inte många skulle vara i krim-forat om man inte spekulerade förräns efter ev rättegång.

Har polisen ens mer bevis än det vi på flashback fått fram?? har svårt att tro att dem skulle kunna fälla honom med bara sånt från nätet
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nittonhundratal
Det där är förtal.

Modern och familjen har inte gjort något, blanda inte in dem i det här. Tycker folk ska sluta spekulera utan grunder. Tråden skapades av seriösa medlemmar som grävde fram bevis och tydliga underlag. Det var det som fick igång polisens arbete igen. Inte en massa lösa påhopp och anklagelser. Allt ni gör nu är att hävda en massa saker utan någon som helst grund. Jag talade gott om FB för GT-reportern. Kanske ska ta tillbaka det uttalandet..

Jag pratade om min familj, sorry, skrev i fel tråd.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SonnyBonds
Hur ska du få henne att tro att det är hennes son som skrivit det?

Käns inte som om jag ska övertyga henne om det, tror hon kommer läsa det och sedan börja ställa mer seriösa frågor till honom. Så att han kanske erkänner för henne och sedan erkänner för polisen.

Tror en sån här ska kan få henne i ett annat stadie, typ från förnekelse till ah nästa
Citera
Medlem
emma80s avatar
Jag lider med mamman och resten av familjen. Dumpa inte en binge papper i brevlådan, lämna istället mamman utanför. Hon är säkerligen fullt medveten om snacket som det är.
Citera
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Det är ingen som jagar efter föräldrarna vad jag vet. Däremot är vi många som tycker de behöver upplysas om saker och ting. Ges inblick i viss info.

Låt utredningen ha sin gång istället!
Den insikten kommer att komma i sinom tid!

Innan någon sitter häktad för brottet så är den typen av agerande totalt fel, och kan som sagt svärta ner det jobb som har lagts ner här på FB.

Så ge fan i att överila er - det är åtminstone mitt tips!
Citera
2009-08-18, 00:31
Medlem
nicerpms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Vilken teknisk bevisning fanns i fallet med hon tyskan som slog ihjäl barnen? Eller pastorn i Knutby?

ledande! ett par viktiga.. och iaktagelser samt vittnen.. men som sagt det behövs väl inte?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Tack, skönt att det åtminstone finns nån vettig människa här som inser dårskapen i att jaga snubbens föräldrar.
Håller med.
Familjen kan man lämna utanför, då dom inte är ansvariga för hans handlingar.
Citera
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]

Det är skillnad på att jaga och informera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in