2011-04-21, 17:59
Medlem
angstmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex2011
Det får jag se då. Men han ska få lida.

Nej, han kommer inte att lida pga dig. På Flashback påstås I tråd efter tråd och i inlägg efter inlägg att det ska hämnas till höger och vänster av betydligt tuffare killar än dig. I 99.999% av fallen händer ändå ingenting och naturligtvis gäller det även dig och dina tomma hot. Du kanske fantiserar om hur du skulle spöa skiten ur honom om du fick tag på honom, men i den verkliga verkligheten kommer du inte att sätta din frihet på spel, riskera att hamna i fängelse, bli av med jobb/lägenhet/hus, flickvän mm...och bli stämplad som kriminell.
Citera
2011-05-31, 08:56
Medlem
Bertil66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angstmann
Nej, han kommer inte att lida pga dig. På Flashback påstås I tråd efter tråd och i inlägg efter inlägg att det ska hämnas till höger och vänster av betydligt tuffare killar än dig. I 99.999% av fallen händer ändå ingenting och naturligtvis gäller det även dig och dina tomma hot. Du kanske fantiserar om hur du skulle spöa skiten ur honom om du fick tag på honom, men i den verkliga verkligheten kommer du inte att sätta din frihet på spel, riskera att hamna i fängelse, bli av med jobb/lägenhet/hus, flickvän mm...och bli stämplad som kriminell.

Vi är nog många som kommer ihåg honom.
Förr eller senare korsas hans väg med någon som fortfarande kommer ihåg vad han gjort.

Ingen kommer nog att lägga honom i en plastpåse och hugga kniven i hans ansikte men jag är övertygad om att det finns några av oss som gladerligen skulle slå honom sönder och samman.

Livet är långt och ensamt för Joel och han kommer att gå över många övergångställen på sin väg.
Tänk om han blir överkörd av en smitare ?
Citera
2011-06-08, 13:13
Bannlyst
Sitter aset inne än? Jag kommer iaf spotta på hans fula ansikte och även göra nåt mer när jag ser han ute. Han är extremt hatad. Och det finns ingen annan än joel ander som jag vill se död.

Jag kommer aldrig glömma vad Joel Ander gjort. Han må gömma sig som det fega lilla kräk han är men hans dåd kommer inte glömmas bort. Och OM jag någonsin skulle stöta på det där fega störda aset så kommer iaf jag inte kunna behärska mej.

Joel Ander:

http://www.youtube.com/watch?v=oySqF40Z3lY

Och

http://www.google.se/search?q=Joel+ander&hl=sv&biw=1259&bih=851&prmd=iv nsol&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=lF3vTbfGCI _Esgae8ZiuCg&ved=0CDIQsAQ

Glöm aldrig bort hans vidriga ansikte.
Senast redigerad av Animalistic2000 2011-06-08 kl. 13:35.
Citera
2011-07-06, 13:12
Bannlyst
jag vill att joel ander begår självmord. jag vill att joel ander gör slut på sitt skiliv. jag kommer pissa på hans grav när han väl är död.
Citera
2011-07-06, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basketvase007
jag vill att joel ander begår självmord. jag vill att joel ander gör slut på sitt skiliv. jag kommer pissa på hans grav när han väl är död.

Nej det kommer du inte att göra. Du kommer glömma det här nästa gång du spelar WoW.
Citera
2011-07-06, 13:34
Medlem
slemmigsnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex2011
Om vi nu ska prata om självaste ämnet så kommer jag om jag ser Joel Ander i framtiden göra honom mycket illa. Är det något jag hatar och föraktar så är det fega djurplågare.

Jag förmodar att du är vegan?
Senast redigerad av slemmigsnigel 2011-07-06 kl. 13:38.
Citera
2011-07-06, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaFru
Nej det kommer du inte att göra. Du kommer glömma det här nästa gång du spelar WoW.

Jag kommer pissa på hans grav. Hoppas han tar sitt liv.
Citera
2011-07-06, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basketvase007
Jag kommer pissa på hans grav. Hoppas han tar sitt liv.
Du kommer inte göra ett skit, du har fan skrivit ut hundratals dödshot och skit i den här tråden över ett år men har det hänt något än? Nej, just det. Så sluta vara en jävla mes och gå och gör något eller håll käften bara.

Mycket snack och lite verkstad på dig.
Citera
2011-07-06, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Du kommer inte göra ett skit, du har fan skrivit ut hundratals dödshot och skit i den här tråden över ett år men har det hänt något än? Nej, just det. Så sluta vara en jävla mes och gå och gör något eller håll käften bara.

Mycket snack och lite verkstad på dig.

Det är mitt första inlägg här så vad snackar du om din fjolla? Och hur ska någon göra nåt mot joel så länge han sitter inne?
Citera
2011-08-18, 01:43
Medlem
Darkshadowrunners avatar
så vad händer? är han fri? vad sysslar han med?
Citera
2011-08-18, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darkshadowrunner
så vad händer? är han fri? vad sysslar han med?

Han måste väl vara fri sedan länge.
Citera
2011-08-18, 17:10
Medlem
varför uttala sig när man inte har en aning? Tänker på snubben över mig för att ge ett exempel. Han sitter där han ska - på rättspsyk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in