fick med mig lite fältskjortor, kalsonger, långkalsonger, en hel bunt första förband och bandage, och det jag är mest stolt över, ett par peltor com-tac, 2000kr i butik, bra skit att ha när man är ute och jagar
Jag talar om grova kalibrar : 200mm eller liknande, stridsvagnssaker. Antagligen övningsskott.
Sen vet jag farsan till en polare, som slarvade bort en hel stridsvagn i en skog uppe i norrland. Han betalar tillbaka till staten än idag, för sådana grejor är inte direkt billiga.
Hurfan slarvar man bort en stridsvagn?xD, sen lär man ju kunna hitta den med radar eller liknande?
vid muck delade jag ut de extra skjortor strumpor etc som jag fått för många av nere på TS, till lumparkompisar som slarvat bort, så de skulle slippa betala för dem