Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-14, 14:30
  #1
Medlem
KungLustigs avatar
Hejsan, jag undrar fall nån har stor koll på hur man tillvärkar "pekplattor" ungefär såna man använder till dom flesta bärbara datorerna. Skulle mer en gärna vilja ha direkt kontakt med någon som kan mycket om såna prylar, har 1000 frågor

Fall ni känner att ni har lite tid vill jag gärna att ni kontaktar mig via skype eller msn.

skype: Bullfrog_mackan
msn: markus_wallman88@hot
Citera
2015-02-09, 17:06
  #2
Medlem
KungLustigs avatar
[quote=KungLustig|18173076]Hejsan, jag undrar fall nån har stor koll på hur man tillvärkar "pekplattor" ungefär såna man använder till dom flesta bärbara datorerna. Skulle mer en gärna vilja ha
Citera
2015-02-09, 17:50
  #3
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
[quote=KungLustig|52204439]
Citat:
Ursprungligen postat av KungLustig
Hejsan, jag undrar fall nån har stor koll på hur man tillvärkar "pekplattor" ungefär såna man använder till dom flesta bärbara datorerna. Skulle mer en gärna vilja ha

Snygg bump.

Men menar du en kylplatta som avser för den bärbara sektionen? Rubriken lyder "musplatta" och inlägget "pekplattor".

Är du ute efter kylplatta så har dom flesta aktörerna detta. Te.x Dustin, Komplett, Inet, med flera.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback