Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-08-14, 12:59
  #1
Medlem
Hej.
Funderar på en Testo P kur only 8 veckor. 100 mg /EOD. Anledningen att jag siktar på just Propp är den korta spårtiden samt att jag gärna vill testa på Testo (kört en 25/42 dbol tidigare).

Några med erfarenheter av just Testo P only? Värt alla stick?
Dutch Lab har jag tänkt mig...Rätt tänk?

Pct blir Nolva 1 vecka 40mg ED, 3 veckoe 20mg ED.
Citera
2009-08-14, 14:12
  #2
Avstängd
Boldenones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themanfromwest
Hej.
Funderar på en Testo P kur only 8 veckor. 100 mg /EOD. Anledningen att jag siktar på just Propp är den korta spårtiden samt att jag gärna vill testa på Testo (kört en 25/42 dbol tidigare).

Några med erfarenheter av just Testo P only? Värt alla stick?
Dutch Lab har jag tänkt mig...Rätt tänk?

Pct blir Nolva 1 vecka 40mg ED, 3 veckoe 20mg ED.


jag körde 7Veckor testo P kontra D-bol. samma skit märke som Viking säljer

Fick inte ut ett skit av det, riktigt besviken! Dutch lab är iaf mkt bättre saker! Så lycka till!
Citera
2009-08-14, 14:43
  #3
Medlem
tråkigt att höra... trist att så många märken verkar suga rejält... DL har jag enbart hört gott om så blir det en Testo P only kur för mig köper jag nog det märket.
Citera
2009-08-14, 15:01
  #4
Medlem
bergelins avatar
Finns många märken man kan lita på. Hade du läst på lite hade du märkt att ingen rekommenderar de två stora webshoparnas egensortiment.
Citera
2009-08-14, 15:08
  #5
Medlem
Några fler åsikter ang kuren? Erfarenheter av Testo P only?
Citera
2009-08-14, 15:55
  #6
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themanfromwest
Några fler åsikter ang kuren? Erfarenheter av Testo P only?
Kuren ser bra ut. 100mg eod är en dos som du kommer få resultat på, förutsatt att märket är OK.
Jag har kört testo prop-only och mina erfarenheter är bra. Testo är ju testo, så resultaten kommer inte skilja sig märkvärt. Enda skillnaden är ju hur jämna nivåerna är. Det jag kan säga är att eod för mig under en lång period är på gränsen till att jag känner mig som en nåldyna. Det fungerar, men halvvägs in i kuren tröttnar jag lite. Men som sagt, det fungerar.
Jag har använt prop från Shark Lab och Dutch Lab och var nöjd med båda. Jag tyckte Shark var snäppet vassare, men du kommer inte att bli besviken på DL.
Lycka till!
Citera
2009-08-14, 16:03
  #7
Medlem
MEGABITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Kuren ser bra ut. 100mg eod är en dos som du kommer få resultat på, förutsatt att märket är OK.
Jag har kört testo prop-only och mina erfarenheter är bra. Testo är ju testo, så resultaten kommer inte skilja sig märkvärt. Enda skillnaden är ju hur jämna nivåerna är. Det jag kan säga är att eod för mig under en lång period är på gränsen till att jag känner mig som en nåldyna. Det fungerar, men halvvägs in i kuren tröttnar jag lite. Men som sagt, det fungerar.
Jag har använt prop från Shark Lab och Dutch Lab och var nöjd med båda. Jag tyckte Shark var snäppet vassare, men du kommer inte att bli besviken på DL.
Lycka till!

Måste hålla med gillar DL´s testo-p och får bra resultat. Men börjar redan bli trött på sticken legat på nu i 3 veckor och har 3 kvar sen blir det en långsam ester.Till TS kuren ser bra ut lycka till


Mvh
Citera
2009-08-14, 16:20
  #8
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEGABIT
Måste hålla med gillar DL´s testo-p och får bra resultat. Men börjar redan bli trött på sticken legat på nu i 3 veckor och har 3 kvar sen blir det en långsam ester.Till TS kuren ser bra ut lycka till
Mvh
Sen börjar man utveckla ärrvävnad och så blir det ännu jobbigare att trycka
TS: se till att använda så tunna nålar som möjligt där du trycker för att undvika ärrvävnad i den mån det går.
Citera
2009-08-15, 12:46
  #9
Medlem
Tack för svar gubbar!
Blir fint det här
Citera
2009-08-15, 14:43
  #10
Avstängd
Lesnars avatar
Fick ett galet tryck av DL's testo P redan på dag 2-3..
Satte 1/1.5ml eod..

Knappt några bieffekter alls. Fick sjukt mkt acne på testo Ena.

Så om allt som krävs är en kortare ester med mer stick för att slippa det så sign me up hehe.
Citera
2009-08-16, 00:42
  #11
Medlem
Spårtider på nolva

Har någon koll på hur lång spårtiden är på nolva. Det verkar vara cirka 5 veckor,men jag ycker det står olika på många ställen.
Citera
2009-08-16, 11:30
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gobravo1
Har någon koll på hur lång spårtiden är på nolva. Det verkar vara cirka 5 veckor,men jag ycker det står olika på många ställen.


Runt 5 har jag också hört.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback