Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-12, 11:27
  #1
Medlem
Tjena, haft mitt ps3 40 gb rätt länge nu. o den har på senaste tiden har det knasat. det e som att kontrollerna tappar kontakt med spelkonsolen o om spelet är igång under tiden så går allting i slowmotion. funderar på om jag måste logga upp den på nätet o dra en update eller något. o igår så körde den en update utan internet tillgång. vetefan vad de var. om någon har en lösning så vore det super, i värsta fall får jag lämna in den,
Citera
2009-08-31, 12:38
  #2
Medlem
Glumins avatar
Klart som fan att du ska uppdatera den. Och om du inte ens har kört den inbyggda uppdateringen från PS3an själv är du ju knasig.

Uppdatera den på alla möjliga sätt, sen kan du lämna in den

Om du lämnar in den utan att ens ha uppdaterat den - någon du nästan är skyldig till :P - kommer dom att skratta åt dig
Citera
2009-08-31, 13:20
  #3
Medlem
Ufojesuss avatar
Antar att du sitter med en gammal sixaxis eftersom du har en 40GB? Sixaxis har problem med att kontrollerna kan tappa kontakten, så få den utbytt, förhoppningsvis mot en DS3 utan problemet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback