Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-02-13, 10:50
  #97
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Vad är du egentligen rädd för? Varför fixa Changa om du inte vill röka det?
Ja, du kan säkert förvara det i din frys utan problem.

Om du tror att du kommer att få ett psykbryt ska du inte hålla på med hallucinogener.

Vad jag kommer att konfronteras med. I tidigare trippar (har runt 30 st i bagaget) så har jag blandannat mött djävulen i mig själv och sett andra märkliga ting. Ormar som formligen kräkts ur min mun.
Har tagit ayahuasca 4 gånger. Förstått att DMT är snäppet vassare. Därav min rädsla.

Tror inte alls jag kommer få ett psykbryt, snarare ett ordentligt kok stryk (välförtjänt)

Tack för ditt svar!
Citera
2018-09-02, 14:23
  #98
Medlem
zuttilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Vad jag kommer att konfronteras med. I tidigare trippar (har runt 30 st i bagaget) så har jag blandannat mött djävulen i mig själv och sett andra märkliga ting. Ormar som formligen kräkts ur min mun.
Har tagit ayahuasca 4 gånger. Förstått att DMT är snäppet vassare. Därav min rädsla.

Tror inte alls jag kommer få ett psykbryt, snarare ett ordentligt kok stryk (välförtjänt)

Tack för ditt svar!


Nå... Varför köpte du det då?
Citera
2019-07-28, 00:08
  #99
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Någon som vet vad x50 innebär? Eller snarare hur stor påverkan det har?

Har fått tag i changa med MAOIs Caapi-konsentrat på x25.

Vad betyder koncentratet och hur stor påverkan har det på upplevelsen? Ser någon längre upp i tråden testade med x2 koncentrat.
Citera
2019-07-29, 17:38
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Någon som vet vad x50 innebär? Eller snarare hur stor påverkan det har?

Har fått tag i changa med MAOIs Caapi-konsentrat på x25.

Vad betyder koncentratet och hur stor påverkan har det på upplevelsen? Ser någon längre upp i tråden testade med x2 koncentrat.
Caapi koncentrat på x50 innebär att det är 50ggr starkare än vanligt.
20mg Caapi koncentrat är m.a.o. det samma som 1g vanligt Caapi material.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback