Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-04-17, 07:08
  #73
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaTeFaireFoutre
Jag vill klaga på ett solklart fel beslutt av en Moderator. Moderator skriver jag skall kontakta admin men admin svarar inte. Vad gör jag nu?

Du behöver inte kontakta admin om det är ett "vanligt" eller "normalt" klagomål på en moderatorsåtgärd. Då kan du starta en publik tråd här om du vill där du beskriver vad du är missnöjd med så kan alla andra kommentera och se (inklusive admins).

Om det gäller något annat och du verkligen vill få tag på en admin kan du testa att PM:a alla 3 (Admin, Admin4 och Admin5). Tänk på att ha en tydlig rubrik i PM och att inte det bara innehåller en massa okvädingsord, då lär du aldrig få svar.
__________________
Senast redigerad av najas 2018-04-17 kl. 07:10.
Citera
2022-03-26, 13:38
  #74
Medlem
nerdnerds avatar
Bara en nyfiken fråga: hur ska egentligen nya användare gå tillväga om de vill klaga på en moderator, innan de får tillgång till PM?
Q: Varför kan jag inte skicka PM?
A: Nya användare, som varit medlemmar i mindre än 30 dagar och postat färre än 50 inlägg, kan endast skicka PM till administratörer och moderatorer. Det är först när både medlemstid och antal inlägg är uppfyllda som en medlem kan ta emot och skicka PM till övriga medlemmar. Även mottagaren av ett PM måste uppfylla ovan nämnda kriterier. Observera att forumet uppdaterar PM-status en gång per dygn (vanligtvis nattetid).
(FB) Användarkonto (2012-12-30)

Lite fräckt att bara slänga länken (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator i nyllet på rookies som inte KAN följa det som står där.

Kanske iaf kan uppdatera den texten om att man helt enkelt inte kan eller får klaga innan man har tillgång till PM?
__________________
Senast redigerad av nerdnerd 2022-03-26 kl. 13:41.
Citera
2022-03-26, 13:40
  #75
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Bare en nyfiken fråga: hur ska egentligen nya användare gå tillväga om de vill klaga på en moderator, innan de får tillgång till PM?
Q: Varför kan jag inte skicka PM?
A: Nya användare, som varit medlemmar i mindre än 30 dagar och postat färre än 50 inlägg, kan endast skicka PM till administratörer och moderatorer. Det är först när både medlemstid och antal inlägg är uppfyllda som en medlem kan ta emot och skicka PM till övriga medlemmar. Även mottagaren av ett PM måste uppfylla ovan nämnda kriterier. Observera att forumet uppdaterar PM-status en gång per dygn (vanligtvis nattetid).
(FB) Användarkonto (2012-12-30)

Lite fräckt att bara slänga länken (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator i nyllet på rookies som inte KAN följa det som står där.

Kanske iaf kan uppdatera den texten om att man helt enkelt inte kan eller får klaga innan man har tillgång till PM?

Alla kan PM:a med moderatorer och admins från dag 1.
Citera
2022-03-26, 13:42
  #76
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Alla kan PM:a med moderatorer och admins från dag 1.
Tack, och nu ser jag ju att det står det också.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback