Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-10, 01:08
  #1
Medlem
Hur upplever ni det, som testat? Jävligt nyfiken på att höra


Läste i boken Pscyhedelic Reader av Timothy Leary om en kvinna som behandlades med methylfenidat och syra, för att framkalla minnen (sexuella barndomstrauman osv) som annars är blockerat från att konfrontera pga den fysiska instinkten att skydda sig från smärta.
Citera
2009-08-10, 01:13
  #2
Medlem
Sökt men hittar inget exempel på tripprapport t ex
Citera
2009-08-10, 01:20
  #3
Avstängd
aero88s avatar
Det där med väcka gamla minnen verkar intressant..

Här har du lite info om denna cocktail https://www.flashback.org/showthread.php?t=417621
Citera
2009-08-10, 01:35
  #4
Medlem
Aha.

Det jag läste om var ju Ritalin och det var drygt ½ dagsdos för adhd-människor.. bara för att aktivera delar av hjärnan på ett speciellt sätt..

Litet tips till er, alltså.
Citera
2009-08-10, 01:50
  #5
Medlem
two-dishs avatar
har vid minst två tillfällen testat den cocktail som TS efterfrågar och kan som rekommendation bara säga nej, nej, nej. helt olika lägen och stämningar som inte har med varandra att göra. det var inte ens ett intressant hopkok-dubbeltrubbel, bara tjatigt och envist. kan på samma grund även tipsa hugade om att aldrig ta syra på AT. eller? va fan jag slänger i mig en lapp
Citera
2018-01-30, 04:30
  #6
Medlem
Alienpsysvamps avatar
Har testa 2ggr detta med att först ta lsd sedan kokain eller amf i båda fallen så slog stimulanterna ut tripparna fast det var hyffsade trippar pågång slöseri på acid enligt mig
Citera
2018-01-30, 09:44
  #7
Medlem
orrecrists avatar
Personligen så har jag snortat tjack under tripp påverkan av både svamp & syra, alla gånger har trippen avbrutits då amfetaminet som så många gånger förut kört över andra substanser. Riktigt trippdödare om ni frågar mig.

Däremot har jag haft polare som inte haft samma tur utan försatts i nått jävla psyk tillstånd, en polare fastna i badkaret i 12h, satt med duchslangen på huvudet & stirra in i väggen som en annan lobotomerade dåre.

Har dock provat syra efter någon timma av amfetamin intag då har det slått på bättre, ifall man nu söker den blandningen, personligen tycker jag inte man ska mixa dessa två substanser, inget gott kommer ur det, ska ni mixa så ska det vara med mdma/E. (Candyflipp)
Citera
2018-01-31, 10:27
  #8
Medlem
Provade en gång, blev bara jävligt speedad och inte särskilt skön av tjacket. Inte ett dugg kul.
Citera
2018-02-07, 15:40
  #9
Medlem
100pennors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromoflow
Provade en gång, blev bara jävligt speedad och inte särskilt skön av tjacket. Inte ett dugg kul.

Tänkte dra på ett rave om några veckor och tänkte ta typ 50 ug LSD och sen några linor tjack, men om det var dåligt så kör jag nog bara amfetamin. Hur mycket LSD samt amfetamin tog du?
Citera
2018-02-07, 15:49
  #10
Medlem
Thubbes avatar
Det ska nämnas här att LSD inte bara påverkar serotoninreceptorer utan även vissa dopaminreceptorer, vilket bidrar till pigghetskänslan som man ju får av syra men inte t.ex. svamp. Amfetamin frisätter dopamin, vilket åtminstone teoretiskt sett kan innebära att LSDn och dopaminet "tävlar" om samma receptorer. Detta är dock bara en personlig teori och inte på något sätt bevisbar fakta.

Med min egen erfarenhet av de två drogerna separat förvånar det mig inte att höra att det är en tråkig kombo.

Personligen tycker jag att amfetamin och edibles är en mysig kombo, men jag är ett sånt jävla fan av edibles så jag kan kanske inte riktigt tas på allvar där heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback