Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-18, 15:33
  #469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
då kanske det är en lugn klubb då


Ja risken finns ju !
Citera
2014-12-15, 16:01
  #470
Medlem
Pissrannans avatar
Vart nyfiken på vad Dirty Ducks MC var för klubb då min kusin är medlem samt min styvfars kusin som såg rätt mycket i min barndom. Är dom verkligen klassade som 1%-ers eller är det ett rykte?
Citera
2014-12-15, 16:19
  #471
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissrannan
Vart nyfiken på vad Dirty Ducks MC var för klubb då min kusin är medlem samt min styvfars kusin som såg rätt mycket i min barndom. Är dom verkligen klassade som 1%-ers eller är det ett rykte?
Vad jag vet så har alla galningar som förr var medlemmar lämnat klubben.
Dom som nu är med bär inte längre 1% märket och bör nog inte heller försöka sig på det vad jag har hört.
Förr när dom höll till i Älta, då var det rätt livat både på klubben och privat runt medlemarna, och då bar även alla i klubben en 1% patch och levde upp till den, men som sagt, dom gamla medlemarna finns inte längre kvar.
Citera
2014-12-16, 18:41
  #472
Medlem
Herr.Skurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissrannan
Vart nyfiken på vad Dirty Ducks MC var för klubb då min kusin är medlem samt min styvfars kusin som såg rätt mycket i min barndom. Är dom verkligen klassade som 1%-ers eller är det ett rykte?


Varför frågar du inte din kusin?

Ingen i DD bär 1%-diamanten längre, men som tidigare nämnts i tråden så bar det gamla gardet diamanten på Älta-tiden.
Citera
2014-12-28, 00:10
  #473
Medlem
de är evilcrew material på dessa grabbar
Citera
2014-12-29, 14:08
  #474
Medlem
HollywoodHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonsofsthlm
de är evilcrew material på dessa grabbar

Och det är ? Evilcrew har funnits runt 10 år som 1% klubb, det är väl rätt bra jobbat
Citera
2014-12-29, 17:31
  #475
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HollywoodHank
Och det är ? Evilcrew har funnits runt 10 år som 1% klubb, det är väl rätt bra jobbat

2007-07-05, 02:10 startar tråden om Evil Crew MC på fb, en bit kvar till 10 år
(FB) Evil Crew

Evil Crew MC
http://www.evilcrewmc.se/history.htm
__________________
Senast redigerad av guldankan 2014-12-29 kl. 17:34.
Citera
2014-12-30, 12:43
  #476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
2007-07-05, 02:10 startar tråden om Evil Crew MC på fb, en bit kvar till 10 år
(FB) Evil Crew

Evil Crew MC
http://www.evilcrewmc.se/history.htm

Ok, en "hojklubb" börjar alltså att existera när de får en patetisk tråd tilldelad på Flashback?
Citera
2014-12-30, 15:17
  #477
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meduza666
Ok, en "hojklubb" börjar alltså att existera när de får en patetisk tråd tilldelad på Flashback?


Det är inte ovanligt att vissa "hojklubbar" nästa bara existerar i en patetisk tråd på flashback.

Jag har dock INGEN aning om när just Evil Crew MC startade vad det nu betyder. Jag har inte besökt deras klubbhus, lokal, bara noterat att dom dyker upp lite här och där genom åren.

2008, året efter ECMC tråden startade på f.b dök Evil Crew MC upp med västar och hälsade på många klubbar på Sofia Hogs stora jubileumsfest och har till skillnad från många andra sk nya 1% klubbar regelbundet även vandrat runt på Custom Bike Show i Norrtälje.

Har du några andra uppgifter om just Evil Crew kan vi ju ta det i deras egna tråd. Gott Nytt
__________________
Senast redigerad av guldankan 2014-12-30 kl. 15:44.
Citera
2014-12-30, 17:16
  #478
Medlem
Baltarzars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Det är inte ovanligt att vissa "hojklubbar" nästa bara existerar i en patetisk tråd på flashback.

Jag har dock INGEN aning om när just Evil Crew MC startade vad det nu betyder. Jag har inte besökt deras klubbhus, lokal, bara noterat att dom dyker upp lite här och där genom åren.

2008, året efter ECMC tråden startade på f.b dök Evil Crew MC upp med västar och hälsade på många klubbar på Sofia Hogs stora jubileumsfest och har till skillnad från många andra sk nya 1% klubbar regelbundet även vandrat runt på Custom Bike Show i Norrtälje.

Har du några andra uppgifter om just Evil Crew kan vi ju ta det i deras egna tråd. Gott Nytt

Guldankan , vill bara ge uttryck för jag uppskattar dina inlägg, dom är kort o konstis.
Jag har läst på FB betydligt längre är jag varit medlem, men värdersätter din input !
Citera
2017-01-17, 20:30
  #479
Medlem
Nu med i mystvprogrammet familjer på väg.
Svårt att tro att SVT väljer att ta med en 1%-klubb.
Citera
2017-01-17, 20:56
  #480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iGreed
Haha lite svårt att gå med om du bara har en moped, eller du kanske har en motorcykel också?

Är John kvar i klubben
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback