2009-08-02, 16:21
Medlem
kanulas avatar
Tråd rensad från OT. Skriv inte om du inte har något att tillföra tråden!
/Mod
Citera
2009-08-03, 00:12
Medlem
dobbelinas avatar
Kan va smart och rensa "Autocomplete" tabben också.
Annars pappsen kanske får upp diverse intressanta url's i
browsern.
Har du varit på fistmyvagina.org så är det precis vad som kommer
att föreslås om han skriver f i adress fönstret.
Citera
2009-08-03, 00:21
Medlem
Ceatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Kan va smart och rensa "Autocomplete" tabben också

Hur gör man det?

Är det bara i Firefox man inte behöver ta bort ALL historik eller? Skulle jag vilja dölja att jag surfat porr skulle jag nog bara rensa bort de sidorna ur historiken.
Citera
2009-08-03, 01:02
Medlem
Försök få din kära far att skaffa Firefox ist, den har sen senaste versionen (om jag bara inte missat den innan?) en smart sak som heter Privat surfning. Då sparas inte webhistorik och jag tror inte den sparar cookies och sånt heller.
Skitbra när man det trycker på och man bara måste surfa porr på farsans jobbdator
Så gå och säg till din far att han borde ha Firefox för du har hört av dina kära FB polare att den är mkt bättre, snabbare och säkrare
... eller vid närmare eftertanke, skippa det där med att du hört det från FB-folk
Citera
2009-08-03, 02:39
Medlem
Annars kan man ju rensa bort enskilda sidor ur historiken också. Beror ju på hur datakunnig familjen är... Men det är väl inte direkt så att man går in och kollar cookies varje gång man sätter sig vid datorn...
Citera
2009-08-03, 06:13
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Annars så finns det tungviktare som verkligen rensar allt om man nu är lite nojig.

Ställ in programmet rätt så lär ingen finna något spår.

http://www.privacyeraser.com/
Citera
2009-08-03, 06:51
Medlem
Thebabblarns avatar
om det var bögporr bör du slå sönder datorn.

om det var vanlig porr med tjejer behöver du inte var orolig. din pappa blir garanterat stolt över dej.
Citera
2009-08-03, 08:29
Medlem
Meskilstunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbal
Tvivlar starkt på att han kommer märka att historiken är borttagen. Om han inte är väldigt observant och bra på datorer så kommer han nog inte fatta.

Fast det kanske är för att du och jag, som är vana datoranvändare självlärda sedan tonåren faktiskt skiter i fliken.

Medan n00bs kanske tagit nåt "datakörkort" eller kanske bara spontant använder den för att snabbt komma till sina vanliga sidor.

Låt säga att farsan hade 5 - 7 sidor han aktivt kollade som var lättillgängliga via fliken för honom. Då lär han bli rätt frustrerad när han måste skriva in alla jävla adresser för hand.
Citera
2009-08-03, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meskilstuna
Fast det kanske är för att du och jag, som är vana datoranvändare självlärda sedan tonåren faktiskt skiter i fliken.

Medan n00bs kanske tagit nåt "datakörkort" eller kanske bara spontant använder den för att snabbt komma till sina vanliga sidor.

Låt säga att farsan hade 5 - 7 sidor han aktivt kollade som var lättillgängliga via fliken för honom. Då lär han bli rätt frustrerad när han måste skriva in alla jävla adresser för hand.

Men IE rensar autmatiskt historiken, eller ja, det går ju att stänga av men tvivlar på att farsan blir så misstänksam.
Citera
2009-08-03, 14:26
Medlem
Att radera bara webbhistoriken räcker inte. Du måste radera cache, cookies, sökhistorik - HELA KÖRET.
Citera
2009-08-03, 14:42
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd rensad igen.
Nästa person som lägger ner en offtopic kan räkna med en tillsägelse

//Mod
Citera
2009-08-04, 15:17
Medlem
backflasharns avatar
Sådära, 2 dagar sen.. Han har inte märkt någonting. Jag är safe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in