• 2
  • 3
2020-12-09, 15:54
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkurd
Vidrig mangris han är mot gry forsell i alla mot alla. Jag gissar osv. Gry är totalt undergiven riktigt 1800 tal i den buren. Hon finns inte ens i hans värld.

Vad snackar du om?
Dels förminskar du Gry Forsell och sedan tycks du öht inte snappa hans torra jargong och deras samspel.
Tycker att han är störtskön.

Citera
2020-12-09, 21:24
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunundrum
Mig. Tilläggas bör att det inte var frivilligt från någons sida.

Det var väl frivilligt att hälla i sig en massa sprit så ni är båda ansvariga för det som hände.
Citera
2024-02-02, 16:38
Medlem
StudiumValors avatar
Tornving på Suhonen % Lifvendahl.
Bra insats och vågar gå på Pierre Schorri
Citera
2024-02-19, 07:52
Bannlyst
Krigshetsande djävla NATO-råtta som tycker att han är rolig.
Citera
2025-02-21, 17:51
Jag trodde han varit i krig och träffats av splitter i ansiktet, men det var tydligen bara så att han som tonåring hade extremt grova finnar så att det bildats ärr över hela ansiktet på honom. Samma sak hände skådisen Edward James Olmos. Tycker han är bra som programledare i Jeopardy, men har inte gillat något annat han gjort.
Citera
2025-05-06, 16:26
Medlem
Tråkig, som de flesta svenska "komiker". Som norrlänning och kulturarbetare är han väl sedvanlig sosse, vänsterpartist och/eller vänsterextremist, hata sd och nationalism (det senare gjort hans pk-karriär möjlig) står över allt annat. Smuts helt enkelt.
Citera
2025-05-06, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Tråkig, som de flesta svenska "komiker". Som norrlänning och kulturarbetare är han väl sedvanlig sosse, vänsterpartist och/eller vänsterextremist, hata sd och nationalism (det senare gjort hans pk-karriär möjlig) står över allt annat. Smuts helt enkelt.

Har du träffat honom? Det har jag och han var väldigt trevlig och social. Grymt bra i rollen som Patrik Agrell i Johan Falkfilmerna & hans insatser i "Tornving förklarar" är både lärorika & roliga.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in