2009-08-01, 18:42
Medlem
spliffars avatar
Jag vill liksom piffa upp mitt sexliv så börjar forska lite om det före min Flickvän men om ngn har ngra fina rekommendationer på bra ställningar ?
Fast som inte är så jätte skumma utom enkla ^^
Citera
2009-08-01, 18:45
Medlem
supermassives avatar
Du kan ju börja med att skriva vilka du har testat än så länge?
Citera
2009-08-01, 18:46
Medlem
storm72s avatar
missionären
Citera
2009-08-01, 18:58
Medlem
playmates avatar
Missionären är väldigt bra och kan varieras mycket. Killen kan stå upp brevid sängen (om det en hög säng såklart, annars kanske på knä) eller så kan tjejen ha sina ben på axlarna, på sidan eller uppdragna mot bröstet. Alla ställningar går att piffa till!
Citera
2009-08-01, 19:02
Medlem
Artygs avatar
-Missionären med en kudde under hennes gump.
-Hon rider dig men med ryggen vänd mot dig så kan du samtidigt pilla på hennes klitta.
-Skeden samtidigt som uå pillar på klittan.

Standardställningar men med enkla tillägg som gör att de blir skönare för henne.
Citera
2009-08-01, 23:50
Medlem
Sasukos avatar
Den som jag tycker är superbäst (och min tjejkompis håller med) är när tjejen ligger platt på mage och killen ligger på mage ovanpå (alltså ungefär som doggy fast sedan sjunker man ner så att båda ligger. Killen sticker in ena handen under tjejen så att hon kan gnida klitoris mot den. Superbra!!

Sexställningen är också jättebra men lite svårare att förklara. Killen ligger på rygg och tjejen ligger vinkelrätt ut mot honom, också på rygg. Hon sticker sitt ena ben mellan hans och sitt andra ben ovanpå hans mage typ. Sedan vrider man sig lite så det går bra att ha sex. Hon kan då gnida klitoris mot hans ben (det som är mellan hennes) medans man har sex.

Här är en bild på saxställningen på ett ungefär.

http://images.meredith.com/fitness/i...s_scissors.jpg
Senast redigerad av Sasuko 2009-08-01 kl. 23:53.
Citera
2009-08-01, 23:52
Medlem
ischs avatar
Spanska stolen är en klassiker.
Citera
2009-08-01, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasuko
Den som jag tycker är superbäst (och min tjejkompis håller med) är när tjejen ligger platt på mage och killen ligger på mage ovanpå (alltså ungefär som doggy fast sedan sjunker man ner så att båda ligger. Killen sticker in ena handen under tjejen så att hon kan gnida klitoris mot den. Superbra!!

Den heter lazy dog den positionen, har aldrig testat den men man ær fortfarande ung så den kommer upplevas innom tid
Citera
2009-08-01, 23:59
Medlem
Sasuko´s sist nämnda brukar jag köra så här.....

Tjejen ligger på rygg och killen ligger på sin ena sida vinkelrätt ut, undre benet har han rakt och det övre kan ligga böjd över henne.

Det ger killen möjlighet att massera hennes bröst med båda händerna, eller hennes klitta
Som bonus kan hon ta tag i hans ben som ligger på hennes mage och använda han som knulldocka, dvs dra han mot sig medans spjärnar emot...

Missionären på vanligt sätt eller hennes ben rakt upp vilandes mot hans bröst.

Rid och reverse cowgirl...

Och många många fler....Har en hel repertoar i huvudet
Senast redigerad av Snaidero 2009-08-02 kl. 00:01.
Citera
2009-08-01, 23:59
Medlem
Sasukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Den heter lazy dog den positionen, har aldrig testat den men man ær fortfarande ung så den kommer upplevas innom tid

Låter som ett passande namn =P Som doggy fast man ids inte stå på knä =)
Citera
2009-08-02, 00:00
Medlem
SoftisSoffans avatar
Lazy dog är jäkligt skön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in