Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-09, 10:03
  #373
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Jag tycker inte det ger så mycket alla gånger faktiskt. Tillsammans med lyrica brukar det vara lite mer euforiskt dock. Men tog en rejäl dos som dig runt 20.00 en helg, vaknade 16.00 dagen efter eller något liknande. Märkte ingenting förutom att jag blev lite lätt trött vid 22. Dagen efter var jag vinglig o.s.v. dock.
Ohfyfan men de kickade igång rejält sen. Fick i mig 30x6 men de va för mycket.

Sov inprincip från 16-17 igår till idag 09.30 men några vakna timmar gick upp å käkade å rökte spliff men så fort jag satte mig somnade jag igen! Nja baklo va sådär enligt mig. Hur är de att blanda med något uppåt? Tjack elr kola
Citera
2018-08-11, 12:40
  #374
Avstängd
Någon här med värk ?

Har spasmer och konstant stelhet/värk efter ett 7 årigt benzo beroende. Tänt av i 4 månader och har bara blivit sämre och sämre. Lägger mig i badkaret varje morgon då nacken är helt låst och kroppen känns helt jävla trasig.

Opiater hjälper ej, och vill hålla mig ren men använder kratom. Dock hjälper det inget med stelheten och spasmer utan gör mig enbart mer bekväm.

Enda som hjälper är valium samt gaba till viss gräns. Men att använda gabapentin är väll inte det smartaste då receptorerna behöver vila. Så hur funkar det med detta ämnet? skjuter det upp avtändningen eller går det att bli ren trots hjälp från detta?

Vad för dos slappnar av leder och spasmer?

Hjälp uppskattas.
Citera
2018-08-19, 08:56
  #375
Medlem
Fishurs avatar
Försöker själv "hitta" rätt dos för mig. Testade Baclofen för nåt år sen och tyckte det va helt ok men nu i efterhand så är jag inte helt säker på vilken eller vilka substanser som jag hade i mig då sommaren 2017 kändes som en enda stor drog coctail

Men eftersom jag ska börja pissa under 6 månader med start rätt snart så måste man börja se sig om efter annat som kan hålla ångesten osv i schack. Så testade i går att ta 60mg vid 09.00 och sen fyllde jag på med typ 30mg varannan timme typ. Blev totalt 210mg. Kan inte påstå att jag kände nåt, inte ens nån vidare trötthet. Men så tog jag visserligen 2g Phenibut 2 dagar i sträck för några dagar sen. Så kanske har med det att göra.

Vet sen innan att jag kan ha rätt hög tolerans mot det mesta och har även tagit Lyrica typ 2-3 gånger i veckan det senaste året och tyckte jag läste nånstans att det ska påverka GABA på nåt sätt med? Det som jag egentligen vill få ut av detta inlägget är hur ni tycker jag ska lägga upp dagens dos och hur mycket hade ni tagit om ni vore mig? Hittills har jag tagit 60mg och det va för nån timme sen.

Ha det gott
Citera
2018-09-14, 13:12
  #376
Medlem
Simpelglidares avatar
Tog precis denna när jag skulle tända av ett litet tramrace på 4v. Uppmot 600-700 / dag.
Tyckte denna underlättade mkt! Tog 100 mg / dag i 3 dagar men sen jävlar vart jag dålig.
Hur länge kan man bruka denna utan att bli dålig av den?
Tack på förhand
Citera
2018-09-25, 19:12
  #377
Medlem
yournotlikemes avatar
Tog 60mg för tre timmar sen och fyllde på med 30mg för en timme sen. Känner ingenting hittills? 90mg ska väl ändå vara rätt mycket för att inte ha någon tolerans?
Citera
2018-09-25, 19:39
  #378
Medlem
simpglajds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Tog 60mg för tre timmar sen och fyllde på med 30mg för en timme sen. Känner ingenting hittills? 90mg ska väl ändå vara rätt mycket för att inte ha någon tolerans?

Låter som du inte fått tag i bra grejer.
90 mg borde du garanterat känna av. 60 kände jag av rejält.
Citera
2018-09-26, 12:57
  #379
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpglajd
Låter som du inte fått tag i bra grejer.
90 mg borde du garanterat känna av. 60 kände jag av rejält.

Det är 30mg kapslar som enligt andra ska vara riktigt bra, men jag vet inte det är möjligt att de inte är så bra. Slutade med 150mg under fem timmar och somnade tillslut, vaknade och var förbannat vinglig och groggy.
Citera
2018-09-27, 10:29
  #380
Medlem
simpglajds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Det är 30mg kapslar som enligt andra ska vara riktigt bra, men jag vet inte det är möjligt att de inte är så bra. Slutade med 150mg under fem timmar och somnade tillslut, vaknade och var förbannat vinglig och groggy.

Har samma 30mg kappslar. Är dina ljus/mörk gröna?
Dom jag har känner jag märkbart av 60 mg iaf.
Två 30 på sammagång.
Haha japp vinglig och groggy ! Har du märkt av något att du tappar saker lättare?
Citera
2018-09-27, 10:44
  #381
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpglajd
Har samma 30mg kappslar. Är dina ljus/mörk gröna?
Dom jag har känner jag märkbart av 60 mg iaf.
Två 30 på sammagång.
Haha japp vinglig och groggy ! Har du märkt av något att du tappar saker lättare?

Haha japp hade osköna ryckningar igår hela kvällen, ljus/mörk gröna precis. Fan va konstigt att jag behöver minst 120mg för att känna av när alla skriver att man bör känna av 50mg. Kan jag ha någon permanent GABA-B tolerans? Har tyvärr tagit förbannat mycket Lyrica i mina dagar.
Citera
2018-09-28, 00:58
  #382
Medlem
simpglajds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Haha japp hade osköna ryckningar igår hela kvällen, ljus/mörk gröna precis. Fan va konstigt att jag behöver minst 120mg för att känna av när alla skriver att man bör känna av 50mg. Kan jag ha någon permanent GABA-B tolerans? Har tyvärr tagit förbannat mycket Lyrica i mina dagar.


Ja mycket skumt om det nu verkligen är 30 mg i varje kappsel. har du köpt dem direkt från källan eller finns det någon mellanhand ?
ta PM om du vill veta va de kmr ifrån från början. Vet inte om lyrica bygger gabba-b?
Citera
2018-09-28, 10:55
  #383
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpglajd
Ja mycket skumt om det nu verkligen är 30 mg i varje kappsel. har du köpt dem direkt från källan eller finns det någon mellanhand ?
ta PM om du vill veta va de kmr ifrån från början. Vet inte om lyrica bygger gabba-b?

Vet inte heller om Lyrica bygger GABA-B, tog en gissning bara eftersom jag behöver så pass mycket trots att jag tidigare inte tagit nåt på tre veckor. Du har PM!
Citera
2018-09-28, 11:12
  #384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Tog 60mg för tre timmar sen och fyllde på med 30mg för en timme sen. Känner ingenting hittills? 90mg ska väl ändå vara rätt mycket för att inte ha någon tolerans?

Man blir inte direkt hög på baclofen. Tar bort smärta och hjälper med sömn. Om du vill ha rus rekommenderar jag phenibut istället. Det är som baclofen fast med rus.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback