Hej! jag har tyvärr ingen bild men ska försöka förklara så utförligt jag bara kan!
Medium: jord. Ca 50%blomjord, 20%kogödsel, 20%plantjord, 10% perlite. höftade, men det där ska nog stämma.
Näring: hesi jord bloom complex & hesi supervit
Strain: 3st speedy gonsales 2st 60dw båda är auto.
Belysning: 600W HPS
efter att ja börjat se lite blommor började jag med båda näringarna. 50ml på 10l står det att man ska sätta men ja har satt 20 på 10l och en droppe supervit. vattnar var fjärde dag.
60dw har helt uttorkade gul-orangea löv längst ner som bara smulades sönder i min hand när ja tog på dom, upptill har dom lite fläckar på vissa ställen,
sånä här:
http://i41.tinypic.com/2dqrrxj.jpg (hittade bilden när ja sökte runt). dom är inne på 6:e veckan och är långa glesa och har bara popcorn överallt

(((( inte ens en mainkola, dock lite "större" popcorn där uppe kanske.
Speedy är korta och fetare, en stor kola på alla. Alla dem tre har lite såna där prickar på löven, inte så att det är på¨alla, och torra blad längst ner som på 60dw. Men den fetaste av speedy har i princip hela plantan full med gula blad och såna där prickar. Bara bladen längst ner som är gula och torra, resten är bara gula.
Så man kan säga att alla lider av såna där prickar, mer eller mindre, torra blad alldra längst ner som går av när man rör vid dem.
Det som känns konstigt är att bara en av speedy har gula löv över hela skiten(inte de som kommer ur budsen) och prickar medans de andra två bara har prickar och lite gula löv upptill bara.
Vet att det blir svårt utan bild men prickarna ser ut som på bilden(kan vara lite större prickar)
Är väldigt uppgiven eftersom att dom snart ska vara klara(ca2-3veckor) och det bara är speedy som ser hyfsat fet ut