Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-07-31, 00:31
  #1
Medlem
bernizs avatar
Tjalooba!

Jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig lite? Ska nämligen flytta från min lilla håla till Stockholm, närmare bestämt hammarby sjöstad, för att plugga. Men till frågan, någon som vet ett bra gym i närheten, med bra styrkelokaler?
Citera
2009-07-31, 00:32
  #2
Avstängd
riktiganyheter.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berniz
Tjalooba!

Jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig lite? Ska nämligen flytta från min lilla håla till Stockholm, närmare bestämt hammarby sjöstad, för att plugga. Men till frågan, någon som vet ett bra gym i närheten, med bra styrkelokaler?

Ja det finns.
Citera
2009-07-31, 00:34
  #3
Medlem
bernizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riktiganyheter.se
Ja det finns.
Haha, nähä, ligger ungefär 10 st gym i närheten... Tänkte om någon kunde tipsa på nåt med en bra styrkelokal?
Citera
2009-07-31, 00:35
  #4
Avstängd
riktiganyheter.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berniz
Haha, nähä, ligger ungefär 10 st gym i närheten... Tänkte om någon kunde tipsa på nåt med en bra styrkelokal?

Ja det finns också. Men man måste vara homosexuell och känna Fredrik Federley för att få träna på dom.
Citera
2009-07-31, 00:47
  #5
Medlem
trillaomkulls avatar
http://www.sjostad.se/#gym



Annars kan du ta bussen till Gullmars (5min), tuben till Skanstull (1 stop=1 minut), där har du 2st F&S, ett vid ringen och ett vid skrapan. Även Eriksdalsbadet vid skanstull har gym.
Citera
2009-07-31, 08:01
  #6
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trillaomkull
http://www.sjostad.se/#gym



Annars kan du ta bussen till Gullmars (5min), tuben till Skanstull (1 stop=1 minut), där har du 2st F&S, ett vid ringen och ett vid skrapan. Även Eriksdalsbadet vid skanstull har gym.
Varför ska han ta bussen när tvärbanan går oftare.
Citera
2009-07-31, 11:42
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Androas
Varför ska han ta bussen när tvärbanan går oftare.
varför ta tvärbanan när det är typ 10 minuters promenad?
Citera
2009-07-31, 12:01
  #8
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
varför ta tvärbanan när det är typ 10 minuters promenad?
För att det är en mördarbacke upp till Gullmars. Men då kanske han ioförsig slipper gymma.
Citera
2009-07-31, 15:20
  #9
Medlem
Nautilus har ett gym som är fräscht och trevligt.. men som allt annat är det väl beroende ifall du vill träna med medelsvenssons eller riktigt stora gubbar
Citera
2009-07-31, 20:22
  #10
Avstängd
riktiganyheter.ses avatar
På vilket gym tränar det flest villiga tjejer på?

Vore ju praktiskt att knulla samtidigt som man gymmar
Citera
2009-08-01, 01:23
  #11
Medlem
trillaomkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androas
Varför ska han ta bussen när tvärbanan går oftare.



för att bussar har dörrar som låter så häftigt när dom öppnas...
Citera
2009-08-01, 02:07
  #12
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trillaomkull
för att bussar har dörrar som låter så häftigt när dom öppnas...
Men i tvärbanan kan man springa fram och tillbaks och leka hemlig agent! Och när biljettkontrollanten kommer kan man säga att man är "anderkååver!".
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback