Citat:
Ursprungligen postat av CaesarDavid
Även om vi bortser från public service-bolag (som SVT) så finns det i Europa gott om massmedier som föraktar sionism och Israels förehavanden. Till exempel vänsterpressen.
Icke! Vänstern är en av de mest uttalade sympatisörerna av den påstådda judeutrotningen. När det gäller ”Israel” så används zionisttermen väldigt sällan av vänsterjournalister.
Jag kan på rak arm inte påminna mig att jag hört Cecilia Uddén använda termen en enda gång.
Citat:
Jag visste inte att de deltog i den svenska debatten.
Nej, du vet inte mycket om revisionism du inte, ändå uttalar du dig understundom tvärsäkert om revisionisters agenda och beteende. Flera verk finns översatta till svenska och utgivna här.
Citat:
Radio Islam är en monolog, ingen debatt.
Vill man lära sig något får man studera i första hand litteratur, därfter kan man börja debattera. Alla historiska arbeten, såväl ortodoxa som oortodoxa, utgivna i bokform eller på nätet är monologer. Debatter förs i allmänhet på forum, typ Flashback.
Citat:
Vi har ju konstaterat att revisionisterna på Flashback totalt saknar engagemang.
Nej, det har ’vi’ inte. Du däremot, fortsätter svamla och tramsa om det trots att du fått förklaringar från ett flertal tvivlande skribenter.
Citat:
Eller så har de, som jag tidigare nämnt, väldigt lite att vinna på en sådan debatt.
De gånger debatter har skett har de fått rejält på moppe av pålästa revisionister och självaste överkuckun Hilberg har i rättegång tvingats erkänna att ingen dokumentation existerar som bevis för fysisk massutrotning av judar, han hävdade att det skedde genom tankeöverföring!
Citat:
Vadå, jag är ju här och debatterar för glatta livet, fast jag borde ägna mig åt bättre saker.
Nej, du debatterar knappast, vilket flera vänliga själar redan skrivit dig på näsan. Ingen tvingar dig för övrigt att vara här men har man en agenda så måste man väl uppfylla vissa löften?
På samma sätt som man i allmänhet gör med de som inte är politiskt korrekta och i synnerhet med tvivlare på judiska amsagor.
Citat:
Jag har visserligen noterat att de flesta revisionister råkar vara antingen vita suprematister, eller islamister - och att övriga verkar känna sig bekväma med att umgås med dem - men det spelar egentligen ingen roll.
Det har du noterat därför att de utmärker sig mest. Vad medelsvensson hyser för åsikter om de g-dsutvalda vet du knappast mycket om.
Citat:
Att sinnessjukförklara revisionister är förstås frestande, men inget jag nedlåter mig till.
Nä, argumentstorkan kanske blir för uppenbar då?
Varför är det frestande att sinnessjukförklara revisionister?
Citat:
Deras svar på IHR:s "66 frågor och svar" är en av mina favoriter. Dock tycker jag att sidlayouten känns lite 90-tal.
Det hade ju varit hedervärt av herrn att länka, men det tycks vara som att gå över ån efter vatten för dig.
Citat:
Är det för mycket begärt att någon ska göra det under loppet av ett par månader?
Är det för mycket begärt att du går igenom trådarna, letar svar och diskuterar utifrån dessa?
Citat:
Tillströmningen är väl inte enorm - vad jag vet är jag den enda som kommit in under sommaren.
G-udskelov!

Jag har skrivit här i 4½ år, innan dess läste jag mycket för att ha något på fötterna innan jag gav mig in i debatten och allteftersom jag fortsatte att studera kunde jag också ge mig in i diskussionen på ett seriöst och ärligt sätt.
Citat:
Så "en normal diskussion" är i ditt tycke när motståndaren erkänner att du har rätt?
Skrev jag det, chutzpah-sheketz?
Citat:
Men revisionism i största allmänhet är en rörelse som har varit nästan obefintlig bland folk som upplevt kriget. Nästan alla är ett par generationer yngre. Om revisionismen är sann, så borde det väl vara tvärtom?
Vad vet du om revisionsim som inte studerat den?

Du har ingen aning om hur etablerad revisionismen är hos gemene man och hur mycket som diskuteras i hus och hem.
Citat:
Så ditt "killer argument" för att förintelsen inte ägde rum har alltså inget med Nazityskland eller andra världskriget att göra. Det är "sök efter vad någon annan har sagt".
Idiotargumentering som inte förtjänar ett svar!
Citat:
När reste de dit - före kriget eller efter?
Vilka länder var de största mottagarna?
Världens länder gjorde stenhårt motstånd mot judisk invandring före kriget. Men efter kriget nöjde de sig inte med att ta emot miljontals judar, utan dessutom lyckades de engagera varenda tjänsteman i landet att mörklägga detta?
Detta är några av de frågor som inte besvaras i de andra trådarna.
De flesta av dina frågor har besvarats och du får nog ta tummen ur röven och leta lite innan någon tar dig på allvar.
Citat:
Så mycket för yttrandefriheten och engagemanget.
Ja just det, du svarade aldrig på mitt inlägg i Germar Rudolf-tråden som innehöll frågan om zionister är för yttrandefrihet?