Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-29, 16:09
  #1
Medlem
chribsson2s avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5580119.ab

Vilket litet pervo! Klassiskt tillvägagångsätt för peddon också. Hade inte detta stoppats i tid så hade det gått illa.
Citera
2009-07-29, 16:11
  #2
Medlem
HC47s avatar
Undra om ungarna kommer drabbas av post-traumatisk stress.

Nej, men det är ganska vidrigt, faktiskt. Lite stryk skulle han må bra av.
Citera
2009-07-29, 16:16
  #3
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Undra om ungarna kommer drabbas av post-traumatisk stress.

Nej, men det är ganska vidrigt, faktiskt. Lite stryk skulle han må bra av.
Fniss...den Hegerforsaren skulle man ha kommit på själv

För övrigt tror jag inte på att spöa peddon, jag tror på inlåsning under en låååång tid och sedan kemisk kastrering.
Citera
2009-07-30, 00:54
  #4
Medlem
mycke snack här , men ingen som vet vem de är alltså ?
Citera
2009-07-30, 01:14
  #5
Medlem
jag hade en teori när jag såg att det var nkpg, men sen såg jag dels att det var barnporr han hade åkt tid för tidigare och dels att han kom från en ort norr om norrköping. "snuskot" jag tänkte på spontant var mer inne på "preeteens" ( ja jag vet att det klassas som barnporr, men detta var mer åt hållet "mogna" flickor som var under 15)
och det är tveksamt om han ens har körkort vid närmare eftertanke

Men eftersom "postofilen" har åkt dit tidigare så borde det ju inte dröja innan FB klurar ut vem det kan vara. Han flyttade alltså ner till nkpg rätt nyligen enligt NT
__________________
Senast redigerad av rhdf 2009-07-30 kl. 01:40.
Citera
2009-07-30, 13:22
  #6
Medlem
euphorias avatar
Sade till min kompis när vi läste om det här på text-tv igår att det kommer kanske bli en stor tråd om det på FB men det han har ju fan inte växt något
Citera
2009-07-30, 13:45
  #7
Medlem
troligen för att det var med stor sannolikhet en svensk samt att de inte var i Stockholm, Malmö eller Göteborg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback