Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-07-28, 23:06
  #1
Avstängd
Vad kan förändra bilden så män inte behöver eller vill gå till horor längre? Vad tror ni om detta?

Är det kvinnorna som inte ger män sex och uppmärksamhet eller är det för spänningens skull man går till horor? Det ju lite av en ockersituation där män är offren som behöver en massa saker och är berdda att btala mkt för det.

Själv har jag gjort det men bara för spänningens skull och fylla, för att sen ha något att skratta åt. Kuken fick man inte ens upp om jag minns rätt, men kul var det
2009-07-28, 23:11
  #2
Medlem
Denlilleludnes avatar
Det kan ju vara så lätt att man är så ohyggligt ful så att ingen vill ligga med en, alltså får man betala för att få sex.
2009-07-28, 23:16
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Denlilleludne
Det kan ju vara så lätt att man är så ohyggligt ful så att ingen vill ligga med en, alltså får man betala för att få sex.


Stämmer i vissa fall, men inte i de flesta. För jag känner och vet personer som är snygga och rena casanovor med brudarna. De åker till Köpenhamn typ 1 gång i månaden enbart för hororna på bordellerna. De gör det mest för skoj skull i stora sällskap
2009-07-28, 23:19
  #4
Avstängd
stroguss avatar
Sex är en av de starkaste drifterna. När det inte erbjuds naturligt så är det inte så konstigt att vissa väljer att betala för det.
2009-07-28, 23:42
  #5
Medlem
Men du, det måste finnas sjuttioelva trådar om detta redan...
2009-07-28, 23:45
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Men du, det måste finnas sjuttioelva trådar om detta redan...

Jaha, kanske det. Man jag sökte och fann inget särskilt.

PS. FBs sökfunktion suger rejält
2009-07-28, 23:55
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kriptokia
Jaha, kanske det. Man jag sökte och fann inget särskilt.

PS. FBs sökfunktion suger rejält

Ja, sökfunktionen kunde vara bättre. Men du ska få mitt svar:

Sexköparen kan vara vilken man som helst. Män köper sex av olika anledningar.

1) En del för att de har lite tid att uppvakta och ragga.

2) Andra för att de är mindre attraktiva eller mindre socialt kompetenta.

3) En del gör det för att de tröttnat på frugan.

4) Eller av bekvämlighetsskäl. För män är deras efterfrågan på tillfällig sex i dagsläget mycket större än det kvinnliga utbudet.

5) Spänningen kan vara en viktig ingrediens

6) Känslan av kontroll kan vara viktig för ett fåtal.

7) Att kunna välja sexuell aktivitet och utseende på tjejen kan vara andra drivkrafter.

För de flesta är det nog en kombination av några av ovanstående faktorer.

Jag köper sex utomlands ibland. Jag gör det p.g.a. punkterna 1, 4, 5, 7. Plus att det ofta är socialt stimulerande att umgås med prostituerade eftersom de många gånger delar min liberala livssyn.

Ok?
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2009-07-29 kl. 00:06.
2009-07-29, 00:11
  #8
Medlem
pump-action.s avatar
Man kanske inte har den mest sociala orken att lära känna kvinnor. Och om man bara vill ha sex, driften kan vara rätt stark vid vissa vissa tillfällen. Sjukt att prostitution är olagligt i Sverige egentligen.
2009-07-29, 01:55
  #9
Medlem
slemmigsnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriptokia
Vad kan förändra bilden så män inte behöver eller vill gå till horor längre? Vad tror ni om detta?

Ingen aning, men bibeln säger så här i all fall:

Ordspråksboken kapitel 6

25. Hav icke begärelse i ditt hjärta till hennes skönhet,
och låt henne icke fånga dig med sina blickar.
26. Ty för skökan måste du lämna din sista brödkaka,
och den gifta kvinnan går på jakt efter ditt dyra liv.
2009-07-29, 02:00
  #10
Medlem
Psyko Dads avatar
De jag känner gjorde det mest som en kul grej. Hela grabbgänget åkte upp till ngn bordell i ngn najs förort & fick lite stönade till minut-taxa & enkelt knull utan att bjuda på drinkar el smöra för tjejerna så läpparna lossnade.

Tror de mest gjorde det som sagt för att "man ska ha knullat en hora" & sen peppade de nog varann rätt fint.
2009-07-29, 02:19
  #11
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
De jag känner gjorde det mest som en kul grej. Hela grabbgänget åkte upp till ngn bordell i ngn najs förort & fick lite stönade till minut-taxa & enkelt knull utan att bjuda på drinkar el smöra för tjejerna så läpparna lossnade.

Tror de mest gjorde det som sagt för att "man ska ha knullat en hora" & sen peppade de nog varann rätt fint.

Lyssnade på radio idag. Det var någon sorts moralgrej och Birro fick svara på frågor om moral, angående "att betala för sex".

Han svarade något i stil med att det inte bara är en själv som degraderas som människa genom att betala för sex, utan att vi alla gör det, genom att tolerera det. Han var inte medveten om det själv, men det ligger en hel del i det. Vill jag leva i ett samhälle där prostitution är kutym? Antagligen inte...
__________________
Senast redigerad av CashBlow 2009-07-29 kl. 02:23.
2009-07-29, 02:21
  #12
Medlem
Sex with no string attached.

Vad är de som är svårt att förstå med detta konceptet.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback