Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2003-12-04, 02:20
  #1
Medlem
systemcepes avatar
...ngn som kört det?

jag gjorde det på en flickvän för evigheter sen, men tycker fortfarande idag att det var en jävligt rolig grej på skoj. tror dock inte att ngn kan finna njutning i det..

..eller?
Citera
2003-12-04, 03:28
  #2
Medlem
Ehh, vad är teabagging?
Citera
2003-12-04, 03:31
  #3
Medlem
systemcepes avatar
doppa pungen i ngns ansikte likt som man doppar en te-påse i det varma vattna, därav namnet; tea-bagging.

heh .. låter nog lite kinky, men jag är väl inte den enda som känner till uttrycket?
Citera
2003-12-04, 03:32
  #4
Medlem
Då förstår jag, det har jag inte gjort.
Har inga direkta planer på att göra det.
Citera
2003-12-04, 03:42
  #5
Medlem
alcatrazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemcepe
doppa pungen i ngns ansikte likt som man doppar en te-påse i det varma vattna, därav namnet; tea-bagging.

heh .. låter nog lite kinky, men jag är väl inte den enda som känner till uttrycket?

Vad skulle det va för speciellt med det då?Ok om det är en okänd person man går fram till och smäller pungen i ansiktet på,men en flickvän är det väl inget kinky med.Kan man stoppa snoppen i munnen på henne kan väl köra pungen i ansiktet på henne oxå.Låter lite löjligt tycker jag.
Citera
2003-12-04, 05:12
  #6
Medlem
systemcepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Vad skulle det va för speciellt med det då?Ok om det är en okänd person man går fram till och smäller pungen i ansiktet på,men en flickvän är det väl inget kinky med.Kan man stoppa snoppen i munnen på henne kan väl köra pungen i ansiktet på henne oxå.Låter lite löjligt tycker jag.

Mja, jag var bara mer nyfiken på hur många som kände till uttrycket och gjorde sånt. Men visst, jag kan hålla med dig om den saken att om kuken kan stoppas in i mun så borde pungen få daskas fritt i ansiktet också :P
Citera
2003-12-04, 09:23
  #7
Medlem
Dr_Ntabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemcepe
doppa pungen i ngns ansikte likt som man doppar en te-påse i det varma vattna, därav namnet; tea-bagging.

heh .. låter nog lite kinky, men jag är väl inte den enda som känner till uttrycket?

Teabagging? Är det inte när du står upp, tjejen på knä framför. Hon suger av dig. När du kommer har hon en mugg hett vatten. Pungen doppas i det heta vattnet. Det ljuvligaste känslor uppstår när orgasm och smärta blandas. Kulorna skall helst ligga i vattnet några minuter.

Annars är det en vanlig metod metod att 'mjuka upp' personer i ett förhör. Men då utan avsugning!
Citera
2003-12-04, 18:36
  #8
Medlem
Kan dock rekomendera slapping by cock. man slår den eregerade penisen i hennes ansikte ömsom kör ner den djupt i hennes hals.
Citera
2003-12-04, 18:40
  #9
Medlem
Kriminalarens avatar
Teabagga däckade polare är ju en klassiker! Gärna med en kamera till hands för senare hånskratt i sällskap med offret...
Citera
2003-12-04, 22:28
  #10
Medlem
TomBombadills avatar
Vad är poängen med att doppa pungen i nåns ansikte???
Citera
2003-12-04, 23:11
  #11
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Ntaba
Teabagging? Är det inte när du står upp, tjejen på knä framför. Hon suger av dig. När du kommer har hon en mugg hett vatten. Pungen doppas i det heta vattnet. Det ljuvligaste känslor uppstår när orgasm och smärta blandas. Kulorna skall helst ligga i vattnet några minuter.

Annars är det en vanlig metod metod att 'mjuka upp' personer i ett förhör. Men då utan avsugning!

.


Det myntades väll inom gayscenen då dansarna doppade sin nakna pung eller tangaklädda pung på männen runt scenens huvud.

(men används även som slang för ditt förlag)

EDIT; http://www.rotten.com/library/sex/teabagging/
Citera
2003-12-05, 00:31
  #12
Medlem
L_BRUCEs avatar
Hörde faktiskt en radiointervju där John Waters "regisören" diskuterade teabagging och bögklubbar.

Angående din länk http://www.rotten.com/library/sex/teabagging/
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback