Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-07-26, 11:20
  #13
Medlem
-deviant-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flexfit2
Jo jag vet, 2 Pac är intressant men han har inte heller "kommit ut" som levande, finns dock mycket bättre bevis än filmen du skickade

Det är väl ganska så 200% fastställt att 2Pac verkligen är död?

Är ju bara idioti att tro något annat.
Citera
2009-07-26, 12:25
  #14
Medlem
Var väl många tungt kriminella och andra som ville "ut ur registren" som anmäldes försvunna efter tsunamin?
Citera
2009-07-26, 13:30
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jurassic
Var väl många tungt kriminella och andra som ville "ut ur registren" som anmäldes försvunna efter tsunamin?

också läst det. Frågan är hur många som fick igenom det. Kan tänka mig att det är svårt att leva normalt som "död"
Citera
2009-07-26, 14:26
  #16
Moderator
najass avatar
Övigt --> Konspirationer

/mod
Citera
2009-07-27, 15:03
  #17
Medlem
NixZt0rms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Nej, det gör han inte, men det finns nog många som vill tro det.

Och vad har du för säker källa på att han inte lever?
Citera
2009-07-27, 19:11
  #18
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flexfit2
Med tanke på hur ivriga alla är att fixa fram konspirationsteorier direkt någon dör (..och ibland många år efter) så undrar jag; Finns det någon som iscensatt sin död och blivit upptäckt/hittad/kommit ut som "levande" igen?

Ursäkta om jag postat i fel kategori, men var så pass osäker på vilken jag skulle ta så det fick bli denna, om mod anser att det är fel får denne gärna flytta tråden rätt.

Ingen som nämt denna ännu...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2045443.ab

Dock var han väl ingen kändis, men ändå passande i TS beskrivning
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback