Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-03, 16:03
  #1
Medlem
hansahooligans avatar
någon som vet hur man tar bort progam om man inte hittar programet i läggtill/tabort eller finns någon avinstalation?
har en massa program som jag inte visste jag hade när jag kollade i autostartern och jag vill ha bort dom. Någon som kan hjälpa mig?
Citera
2003-12-03, 16:18
  #2
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hansahooligan
någon som vet hur man tar bort progam om man inte hittar programet i läggtill/tabort eller finns någon avinstalation?
har en massa program som jag inte visste jag hade när jag kollade i autostartern och jag vill ha bort dom. Någon som kan hjälpa mig?

beror på va de e för program, men man kan alltid leta reda på dem på hårddisken å ta bort, men då är risken att de ligger kvar spår av dem som gör att datorn börjar sega sig...
Citera
2003-12-03, 16:32
  #3
Medlem
Kryptografens avatar
Om du inte visste att du hade dem+att de ligger i autostart, så kan programmen
vara spyware el. likn. Det är långt ifrån säkert, men kan vara värt att kolla...
Citera
2003-12-03, 17:10
  #4
Medlem
hansahooligans avatar
jag tror att några är spyware, vad gör jag då?
Citera
2003-12-03, 17:32
  #5
Medlem
enverhoxha99s avatar
Ligger dom i autostarten är det ju bara att radera länken så startar dom inte....sedan kan du ju luska med Spybot Search&Destroy så lär du nog bli av med parasiterna
Citera
2003-12-03, 17:54
  #6
Medlem
safts avatar
Registry Crawler, tar bort de garanterad.

Men om du ska använda detta så va försiktig, det är ett farligt verktyg om du inte vad vad du gör.
Citera
2003-12-03, 19:28
  #7
Medlem
hansahooligans avatar
hur tar jag bort länken och vart kan man hitta ta bort spyware program?
Citera
2003-12-03, 19:38
  #8
Medlem
Robert_Goatses avatar
Search&Destroy
Citera
2003-12-04, 04:27
  #9
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hansahooligan
hur tar jag bort länken
På smma sätt du skulle gjort med en fil...hoppas du vet hur man gör det!
Citera
2003-12-04, 09:40
  #10
Medlem
hansahooligans avatar
är nästan helt hundra hur man tar bort en fil, men någon får gärna säga hur ifall jag har fel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback