Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-23, 20:57
  #1
Medlem
Bugslife.s avatar
En god vän till mig bor ute på Långholmen och han har under en tid känt en kraftig stank. Och efter nån dag går han ner med en granne och ser då en död man ligga i gräset. Dem ringer polisen som kommer direkt och konstaterar att mannen är död. Nu till det märkliga. Visst man har en liten bild av att grabbar med vita C.S.I rockar ska komma och analysera platsen men poliserna ställde 1 fråga till min vän och det var ungefär: Hur länge har du känt lukten?.
Sen kom dem fram till slutsatsen att han dött en naturlig död och en likbil kom samt körde iväg honom. Detta var Lördag 11/7-09

Visst att långholmen är en plats för alkisar och pundare men att en polis gör en sån bedömning utan mer fakta är enligt mig ganska obegripligt.

När min vän sen frågade polisen hur han får veta om vad som hänt etc så fick han svaret: Det står i tidningen.
Det har inte stått nånting i tidningen om dödsfallet. Så har tyvärr ingen tidningskälla.

Nu har en till person dykt upp död i vattnet vid Långholmen:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.16...vid-langholmen

Förmodligen är det 2 naturliga dödsfall men man vet aldrig. Nån kanske har bestämt sig för att döda alkisar på Långholmen.
Citera
2009-07-23, 21:19
  #2
Medlem
Brookuss avatar
Intressant... Långholmen som alltid, framför allt sommartid, är späckad med folk. Homofiler hänger även i skogen på sommaren har jag hört. Bedriver sodomiverksamhet, så det är folk på i princip hela Långholmen...

Personen i vattnet kan ju ha flutit i land där bara. Vattnet som går förbi där är trots allt en genomfartsled för vattnet vilket innebär att saker kan transporteras dit långväga ifrån.
Citera
2009-07-23, 21:34
  #3
Avstängd
AlphaParkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Intressant... Långholmen som alltid, framför allt sommartid, är späckad med folk. Homofiler hänger även i skogen på sommaren har jag hört. Bedriver sodomiverksamhet, så det är folk på i princip hela Långholmen...

Personen i vattnet kan ju ha flutit i land där bara. Vattnet som går förbi där är trots allt en genomfartsled för vattnet vilket innebär att saker kan transporteras dit långväga ifrån.

Långholmen är vackert på sommaren, där har jag spelat Boule, grillat, druckit bira, njutit av naturen och knullat lite i mina dar.

Jag tror nog dessa dödsfall är självförvållade.
Citera
2009-07-23, 21:37
  #4
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaParkas
Långholmen är vackert på sommaren, där har jag spelat Boule, grillat, druckit bira, njutit av naturen och knullat lite i mina dar.

Jag tror nog dessa dödsfall är självförvållade.
Oj då är vi Långholmen-bukisar
Ja visst fan är det härligt där på sommaren. Riktigt nice!!

Tror f ö att tråden inte platsar i brott-sektionen...
Citera
2009-07-24, 02:18
  #5
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Obduktionen visade nog att han d|tt en naturlig d|d.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback