Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-02, 20:33
  #1
Medlem
tokens avatar
På måndag är det dags för Matte D-prov. Jag vet att skolorna i veckan har fått proven.

Nu letar jag efter proven. Finns det någon som vet vart jag kan hitta dem eller någon som kan fixa dem?
Citera
2003-12-02, 20:46
  #2
Medlem
Ja det hade varit rätt skönt o få tag på det....
Citera
2003-12-02, 21:22
  #3
Banned
johnny_xs avatar
Va fan är det här???
Först fusk till prov i Ma A nu till Ma D. Gå på fritids istället för att hänga här ungjävlar.

Kanske är läge att införa en åldersgräns...
Citera
2003-12-02, 21:40
  #4
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_x
Va fan är det här???
Först fusk till prov i Ma A nu till Ma D. Gå på fritids istället för att hänga här ungjävlar.

Kanske är läge att införa en åldersgräns...

1. Ma D = svinsvårt. Lite hjälp kan man allt få på traven.

2. Åldersgräns. Skulle tippa på att den skulle bli 18 år, dvs. jag skulle få vara kvar.
Citera
2003-12-02, 21:47
  #5
Medlem
safts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
På måndag är det dags för Matte D-prov. Jag vet att skolorna i veckan har fått proven.

Nu letar jag efter proven. Finns det någon som vet vart jag kan hitta dem eller någon som kan fixa dem?



Det är bra om du KAN Matte D, annars kan det bli svårt med E. Om du nu tänker ta det också.
Citera
2003-12-02, 21:54
  #6
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saft
Det är bra om du KAN Matte D, annars kan det bli svårt med E. Om du nu tänker ta det också.

Jo, det ingår också i min studieplan. Dock så går min mattelärare enbart på kursproven när han betygsätter.

IG på provet = IG på kursen
G på provet = G på kursen
VG på provet = VG på kursen
MVG på provet = MVG på kursen
Citera
2003-12-02, 22:01
  #7
Medlem
safts avatar
heheh, lärarn som du har gör det bara lätt för sig. Sen kan du överklaga också glöm inte det.
Citera
2003-12-02, 22:12
  #8
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saft
heheh, lärarn som du har gör det bara lätt för sig. Sen kan du överklaga också glöm inte det.

Överklaga? Berätta mer.
Citera
2003-12-02, 23:03
  #9
Medlem
BlueDucks avatar
d är inte så svårt, och jag är ändå sämst på matte. e däremot är nåt att bita i
Citera
2003-12-02, 23:52
  #10
Medlem
safts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
Överklaga? Berätta mer.

Hmm, är inte värst inne på de sakerna, men ta ett snack med rektorn lärarn får inte sätta ett betyg som du får på slutprovet, lärarn måste även titta på vad du har gjort tidigare. Så har du gjort bra ifrån dig tidigare och du kan visa det så är det inte så svårt att få en ändring, om han nu sätter ett betyg som du inte är värd.
Citera
2003-12-03, 01:16
  #11
Medlem
Carpe Noctems avatar
Personligen tycker jag att det är helt rätt att enbart betygsätta efter prov.

Det systemet finns på gögskolor och universitet och har fungerat i många år nu, antingen är man godkänd, eller så är man välkommen på omtenta punkt!

Ingen djävla kvotering av betygen mellan man/kvinna nysvensk/svensk osv osv... Som så lätt sker idag.
Citera
2003-12-03, 17:54
  #12
Medlem
tokens avatar
Personligen tycker jag att det är rätt bra att han arbetar så, då jag inte presterat vidare bra på proven under terminen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback