Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2013-02-08, 07:24
  #85
Medlem
FRULZs avatar
Köpte gula blend igår just därför att jag aldrig har testat dem & för att jag hade en nära släkting som rökte dessa halva sitt liv.. Jag blev fest vid dem direkt!! Möjligtvis ett minus att de är tunnare dårå, hade de vart "normalstora" hade dessa varit ett självklart val!
Citera
2013-02-08, 08:09
  #86
Medlem
jugbandbluess avatar
gula blend var det första jag rökte, vid ensiffrig ålder. av den enkla anledningen att det var det enda vi kunde sno, från polarns styvmorsa. gissa hennes yrke?

Citera
2013-02-08, 13:21
  #87
Medlem
anjer2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
gula blend var det första jag rökte, vid ensiffrig ålder. av den enkla anledningen att det var det enda vi kunde sno, från polarns styvmorsa. gissa hennes yrke?

Jobbade på en vårdcentral?
Citera
2013-02-08, 14:49
  #88
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anjer2
Jobbade på en vårdcentral?

jepp.

vad som var bra med det är att den vidriga smaken av gula blend och att jag förknippade dessa med hans korkade morsa gjorde att jag avhöll mig från att röka i 10 år.
Citera
2013-02-08, 19:21
  #89
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Skulle vara roligt att ställa sig i rökrutan med tanterna och hala upp en gul blend. Fast jag röker inte ciggisar
Citera
2013-02-09, 08:50
  #90
Medlem
Cornholio.s avatar
Jag röker egentligen inte cigaretter! Snusar i vanliga fall men efter att ha förtärt en mängd alkoholhaltig dryck kan det vara gott med en eller två cigg, då köper jag alltid gula blend. Ett packet brukar räka en månad för mig men då använder jag en stor majoritet av packet till meck cigg. Röker max två packet om året i rena cigg. Måttlig konsumtion för maximal njutning. Att röka cigaretter varje dag är en smutsig ovana med minimal njutning. Rök tobak gör sig bäst på speciella tillfällen.
Citera
2013-02-09, 11:50
  #91
Medlem
Arons avatar
ett tips, kan du inte bara köpa gul blend och slänga förpackningen och ta de lösa ciggen i en tom marlboropaket
Citera
2017-01-27, 11:38
  #92
Medlem
Bertil85s avatar
Hur (o)coolt är det att röka blend ? Bra fråga sett till smak så är den mycket välsmakande.

Har någon köpt de nya paketen ?
Varningsbilder på dem samt att de har ändrat om filtrens färg från vit till standard. = Tråkigt !
Citera
2017-01-29, 19:47
  #93
Medlem
Ocoolt eller inte. Provade rosa blend i ett försök att sluta röka. Det gick sådär. Smakade absolut ingenting i jämförelse med dom andra två ciggen jag brukar röka. Plus att skiten självsläckte om jag inte tog ett bloss var femte sekund.

Så nja, inga mer Blend för min del...
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback