2003-12-02, 13:18
Medlem
mankots avatar
Någon som testat Foxy tillsammans med röka, affe, syra eller något annat?... hur var det. Tar cannabis udden av det "goda"?... Är en Foxy lika potent som en Blue mystic II. Oj, nu kom jag på en till fråga... det aktiva ämnet i dessa produkter 5-meo-dipt, går det att få tag på billigare på något sätt. Isf, skulle ngn kunna PM:a mig om det. Jag är rätt frekvent användare här och jag hoppas att språkbruk/vokabulär avslöjar att jag inte är en av "fjortisarna".. hehe. Tack på förhand.
Citera
2003-12-02, 13:21
Medlem
mankots avatar
En till grej!

Kan man snorta 5-meo-dipt? och isf, vilken blir skillnaden på effekten och far snoken illa värre än med affe?
Citera
2003-12-02, 13:24
Medlem
-luftwaffe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mankot
Är en Foxy lika potent som en Blue mystic II ?
Det påstås att ett piller Blue mystic 2 innehåller 20mg 5-meo-dipt. Vet ej om det stämmer.
Citera
2003-12-02, 13:46
Bannlyst
BM2 är foxy, dvs 5-meo-dipt. innehållet utav 5-meo-dipt på BM2 är troligtvis 20mg, och på foxy är det 10mg.
5-meo-dipt kombinerat med centralstimulerande (amfetamin) låter inte som en god ide, då de effekter utav foxy jag fick var ganska likt 2c-x tycker jag.
foxy o röka är gött.. snorta kan man göra, är osäker på effekterna dock.. kolla på erowid
Citera
2003-12-02, 14:35
Medlem
mankots avatar
Varför inte?

Jag tänkte mig mer att 5-meo-dipt + affe skulle bli lite mer ecstasy likt. Varför är det en dålig idé, rent logiskt så låter det ju som en fett bra idé... Nån som vet något om benzo tillsammans med 5-meo-dipt, speciellt då efter "peaken"?....
Citera
2003-12-02, 16:07
Medlem
Jag har fått för mig att 'Blue Mysic II' innehåller 10mg 5-meo-dipt á piller...
Citera
2003-12-03, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mankot
Jag tänkte mig mer att 5-meo-dipt + affe skulle bli lite mer ecstasy likt. Varför är det en dålig idé, rent logiskt så låter det ju som en fett bra idé... Nån som vet något om benzo tillsammans med 5-meo-dipt, speciellt då efter "peaken"?....
foxy+benzo helt ok.. fast de blir väl samma snetripp som vanligt om du blandar med alkohol dock..
jag tänkte mer på att eftersom 2c-x+affe/lsd+affe/"thc"+affe inte är den bästa combon iom att den ena substansen kräver så mycke "riktig" psyke utav dig, varav den andre skapar nån slags välbefinnande iallting du gör vart du än är..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in