Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Mm vi måste ha lite mer information.
Men det betyder isåfall att han aldrig haft någon fungerande Internetanslutning i Vista x64.
jodå de funkar kanon utan router inkopplad.
problemet är att de blir som "hack" i uppkopplingen eller vad man ska säga, typ en stund där internet inte funkar, för att sen komma igång igen 10 sekunder senare, vilket händer typ varannan minut. Det måste ha någonting med min dator att göra eftersom de funkar på en gammal pc med tråd, på laptop med tråd, på laptop trådlöst, ps3 trådlöst och xbox360 med tråd utan några hack eller andra problem.
Och eftersom det funkar utan problem när routern är inkopplad så kan inte jag komma fram till nåt annat än att de inte funkar på vista ultimate 64-bit
(laptopen kör vista 32-bit och gamla stationära kör xp)
Citat:
Ursprungligen postat av Dwarf98
Jag kör Vista 64-bitars och jag har inga problem, har aldrig haft något strul med den. Fungerar fint med min router också. XP 64-bitars däremot var det struligt för mig. Windows 7 64-bitars finns ju inte att köpa ännu.
Jag tror inte att det är operativsystemet so är boven i dramat med strulet med routern, utan snarare någon inställning.
det är ju konstigt att de funkar utmärkt på alla andra maskiner förutom min då? :/