Hur många "normala" linjer blir det på ett gram och drar man typ en i timmen..?
Det blir runt sex linor. Det roliga (och även trista) med koks är att man inte får nog och tiden mellan linorna minskar längre in på kvällen men det ligger väl runt 45 minuter-en timme ungefär.
Hah det är inte många som får en femma för 250 spänn.. Vad är det för konstig liten håla du bor i? Eller får du bara special behandling av din langare?
bodde i sthlm. men ok min langare va snäll, fick alltid även om jag inte hade pengar. tjänster och gentjänster e bra, jag fick droger utan pengar ibland han fick pengar utan att jag fick droger ibland. men som sagt 500kr för 10g och jag ansåg mig RÅNAD!
Är väl så konstigt dyrt med 300kr för en 5a. Beror ju på vad man håller på med mest. Skulle jag köpa en 5a så skulle jag säkerligen få betala dessa summor då jag aldrig köpt det i hela mitt liv. Däremot kemikalier är way billigare.
Hah det är inte många som får en femma för 250 spänn.. Vad är det för konstig liten håla du bor i? Eller får du bara special behandling av din langare?
När "E" kom i börjag av 90-talet så kostade en "E" 300kr. Därför så fick det inte en så stor marknad i Malmö. Nu när en "E" kostar 100kr så är det värt sitt pris.
5 för 400 är värt för en helkväll i månaden.
Jag kommer igåg att man blev snurrig på en 1/4 förr. Så starka är de knappast nu. Minnst två för att få svettiga händer. Och 5 för att sova lycklig efter en fetfest, viket det lär bli. Så 400 kostar ett riktigt "E" rus. Man ska inte dricka så mycket innan. det är lätt att slänga i sig på fyllan, men man minns inget. När man är E:ad så doserar man ölen bättre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!