Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-18, 21:11
  #1261
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Pernilla Wiberg.

Var i ungdomen på fotbollsläger i Stockholm (Bosön) och vi var på samma gym som Pernilla, det fanns 4 omklädningsrum och alla fyra hade texten "Damer/Herrar" utanför (på 1 satt det en tejpbit över herrar) så vi tog det bredvid. Dock så visade det sig att omklädningsrummen hade delat duschrum (1-2 delade och 3-4 delade) men att det fanns en sorts skiljevägg som man kunde dra ner för att dela upp duschrummet till 2 mindre. Pernilla står näck i duschen när vi smågrabbar (14 år) kommer in i duschrummet.



Lyllos! Vilken syn det måste ha varit! Berätta mer! Kupstorlek? Hår eller inte på fittan? Rumpans form? 🙂
Citera
2022-06-19, 09:52
  #1262
Medlem
Marie Plosjö. Blev bjuden till Gran C av hennes polare i en månad och umgicks med Marie till och från.
Citera
2022-06-19, 10:14
  #1263
Medlem
simba_rocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Inte så mycket att skryta om.
MalenaJönson(Vid flera tillfällen) och delat Dush med Kaisa Grytt(Under deras period med Tant Stul under 80 talet).
Har även badat naken med Kjell Höglund under en fyllegrej under samma tidsperiod, Damerna i sällskapet var inte helt övertygade om lämpligheten. (Vi blev avhysta från badplatsen).

Badat med Kjell är mycket stort ! Bästa kommentaren på hela Internet :-)
Citera
2022-09-22, 07:06
  #1264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L1VSLEDA
Farmen Linnea Landström har jag sett naken IRL när vi knullade. Det var innan hon blev kändis och bodde hemma i Gällivare.

Då är vi bukisar. Hade sex med henne strax innan hon var med i farmen. Då bodde hon i Stockholm och jobbade på strippklubb.
Citera
2022-12-30, 21:42
  #1265
Medlem
Enmansdemos avatar
Man är inte avundsjuk på den här tråden, maken till skräptjejer ni trätt på

Tre exempel på madrasser

Citat:
Ursprungligen postat av fritz76
Lyx, sjukt fin
Olyx, sjukt ful

Citat:
Ursprungligen postat av YourMomSwallowsCum
Då är vi bukisar. Hade sex med henne strax innan hon var med i farmen. Då bodde hon i Stockholm och jobbade på strippklubb.
Vilken merit, vem har hon inte knullat med? hon gjorde det förfan med djur på Farmen

Citat:
Ursprungligen postat av Karnreactor
Marie Plosjö. Blev bjuden till Gran C av hennes polare i en månad och umgicks med Marie till och från.
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-12-30 kl. 21:46.
Citera
2022-12-30, 21:49
  #1266
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Lyllos! Vilken syn det måste ha varit! Berätta mer! Kupstorlek? Hår eller inte på fittan? Rumpans form? 🙂
Du får fantisera hur hon såg ut med hjälp av det här nya urringade superklippet https://www.svtplay.se/video/e4okLEy...=57&id=e4okLEy Måns är ful som vanligt, ser ut som Luai Achmed
Citera
2024-02-13, 19:59
  #1267
Medlem
Andersdamaans avatar
Har sett Kajsa "Ekis" Ekman både naken och vild i ungdomens glada år! Vi brukade pippa ibland, vilket jag blev litet trackad för! Inte pga att Punkar-Ekis var Punkar-Ekis, utan för att hon var nästan ett decennium yngre än mig! Sånt var viktigt i den åldern (Jag var 25+, och hon var arton-nitton när det begav sig)

För dom som inte känner till henne så slänger jag upp en länk:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kajsa_Ekis_Ekman
Citera
2024-02-13, 20:52
  #1268
Medlem
Veronica Hart sittades naken i min famn i New York en gång.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Veronica_Hart
Citera
2024-02-13, 20:59
  #1269
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karnreactor
Marie Plosjö. Blev bjuden till Gran C av hennes polare i en månad och umgicks med Marie till och från.

Det var tider det. När Marie Plosjö jobbade som hora på Gran Canaria. Har ett par polare som knullade henne då. Men fan va jobbig hon var när hon drog kokain. Bara tjatade om Bingos så kallade våldtäkt på henne. Medans hon drog linor från deras kukar och slickade anal. Lite svårt att ta henne på allvar
Men hon ska var duktig på att bli halsknullad. Det brukar alla borderline, Bulimiker brudar vara
Citera
2024-02-13, 21:00
  #1270
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Har sett Kajsa "Ekis" Ekman både naken och vild i ungdomens glada år! Vi brukade pippa ibland, vilket jag blev litet trackad för! Inte pga att Punkar-Ekis var Punkar-Ekis, utan för att hon var nästan ett decennium yngre än mig! Sånt var viktigt i den åldern (Jag var 25+, och hon var arton-nitton när det begav sig)

För dom som inte känner till henne så slänger jag upp en länk:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kajsa_Ekis_Ekman

Mänsklig avfall🤮
Citera
2024-02-22, 23:02
  #1271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Har sett Kajsa "Ekis" Ekman både naken och vild i ungdomens glada år! Vi brukade pippa ibland, vilket jag blev litet trackad för! Inte pga att Punkar-Ekis var Punkar-Ekis, utan för att hon var nästan ett decennium yngre än mig! Sånt var viktigt i den åldern (Jag var 25+, och hon var arton-nitton när det begav sig)

För dom som inte känner till henne så slänger jag upp en länk:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kajsa_Ekis_Ekman
Det vill jag höra med om, hon har en kraftig kåt-aura.
Citera
Idag, 13:14
  #1272
Medlem
Har sett och gjort nåt mera på en klubb med Maggan från Lyxfällan 😁…
…om hon nu räknas🤷🏻‍♂️
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback