2005-03-28, 12:26
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragile
Ni kan alla sluta skryta.
Jag har sett Runar Söögard i duschen.

Har du sagt A måste du säga B. Du kan ju inte bara släppa en bomb och sen hoppas att ingen märker det.

Varför duschade du med Runar? Vad hände? Hur såg han ut naken? Osv. osv.
Citera
2005-03-28, 16:42
Medlem
fragiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Har du sagt A måste du säga B. Du kan ju inte bara släppa en bomb och sen hoppas att ingen märker det.

Varför duschade du med Runar? Vad hände? Hur såg han ut naken? Osv. osv.
Han tränade tidigare på samma gym som jag. Han är stor som ett hus, normalutrustad och har hängiga skinkor.
Jag trodde att han var tvestjärt, men han tittade inte ens på mig... jag blev nästan lite förolämpad.
Citera
2005-03-28, 16:53
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragile
Han tränade tidigare på samma gym som jag. Han är stor som ett hus, normalutrustad och har hängiga skinkor.
Jag trodde att han var tvestjärt, men han tittade inte ens på mig... jag blev nästan lite förolämpad.

Du kanske inte hade tillräckligt hängiga skinkor för att han skulle tända på dig?
Citera
2005-03-28, 17:45
Medlem
fragiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Du kanske inte hade tillräckligt hängiga skinkor för att han skulle tända på dig?
Haha, jag får väl se det så!
Citera
2005-04-02, 01:50
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Har inte sett nån kändis naken, men jag skulle väldigt gärna vilja basta med Jennifer Brown.

Har en polare som propellrade sin snorre i fejjan på henne när han gick fel på en av hennes spelningar i malmö en gång. Han trodde det var toan men det var visst hennes loge, så han drog en pill där istället och hon vankar in, så han propellrade henne i fejjan och blev kraftigt utslängt och portad. Kanske inte en naken kändis, men han var naken på underkroppen varjefall.
Citera
2005-04-02, 22:08
Medlem
Ni är faan inte sanna! Nittio procent av alla bekännelser platsar inte ens på "Jag Mötte Lassie" listan.
Citera
2005-04-02, 22:32
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Ni är faan inte sanna! Nittio procent av alla bekännelser platsar inte ens på "Jag Mötte Lassie" listan.

När jag var liten både Båtsman på samma gata som mig.
Citera
2005-05-23, 23:29
Medlem
speedfreeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paparazzi
Kan också nämna att för många år sedan så tryckte Samantha Fox, iklädd tunn svart klänning, sina bröst mot min bringa...

för hon är ju inte lesbisk... eller jo
Citera
2005-05-24, 15:52
Medlem
För bara några månader sedan stod jag och Classe Möllberg sida vid sida och urinerade. Det var lite mysigt.
Citera
2005-05-24, 16:02
Medlem
xallos avatar
Petra hultgren
Citera
2005-05-24, 19:23
Medlem
Huzans avatar
Lena Olin helt näck... d ni!!
Citera
2005-05-24, 19:46
Medlem
prinsviktors avatar
Jag har sett kungen och drottningen i fullaste samlag i deras sovrum på Drottningholms slott. Har ingen aning va fan ja gjorde där men har för mig ja hade varit ute på nån fest i Skarpnäck och satte mig på fel buss eller nått.

De e sånt som sätter sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in