Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-18, 16:27
  #1
Avstängd
Tja, när man lyssnar på musik i en Walkman telefon och får ett sms både med och utan ljudlös läge så avbryter den låten och spelar upp ens sms signal i lurarna eller högtalaren. Detta är skit störande om man smsar med någon och jag undrar om någon vet om man kan stänga av denna funktionen eller om det måste vara så.

MVH Eric
Citera
2009-07-18, 16:37
  #2
Medlem
StrongBads avatar
Jag kan tänka mig att är det någonstans man kan fixa detta så är det i profilinställningarna, som kan overrula de övriga inställningarna. Kolla om det finns någon "möte"-profil eller liknande.
Citera
2009-07-18, 16:40
  #3
Medlem
Om du går in på Inställningar och letar reda på "Meddelandesignal" så kan du ändra till "tyst" och då ska det vara löst!
Citera
2009-07-18, 16:53
  #4
Avstängd
Finns det inte så man kan ha att det är ljud på sms när man inte lyssnar på musik och tyst när man gör det. För vill gärna höra om jag får något annars
Citera
2009-07-18, 16:57
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av majin
Om du går in på Inställningar och letar reda på "Meddelandesignal" så kan du ändra till "tyst" och då ska det vara löst!


Tack så mycket det funkade bra men då får man gå in och aktivera ljud på sms varje gång man inte lyssnar på musik.

Tack
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback