Citat:
Ursprungligen postat av stilnockt
Du är inte Korkad du har förmodligen blivit blåst av Killen, men skicka ett mail till honom att det är folk på väg och prata med honom eller att dom kommer och hämtar pengarna i ditt namn eller så tar du med dig två killar och åker hem till honom och spöar skiten ur han och kolla vad han har för bil och försäkring, har han bara halvförsäkring så hoppa in taket på bilen och slå sönder varenda ruta kostar mer än 2400kr du gav eller vad det var. Det ska skurken ha......
Tack för svaret, jo det hade varit riktigt skönt att dra till honom och göra något/kräva tillbaka pengarna men problemet är att jag vet inte ens om det är hans riktiga adress, och även fast det är det så snackar vi skåne och det har jag inte råd att åka till

Och det värsta av allt är, om jag sabbar något för honom som hämnd så kommer JAG åka dit medan han går fri för blåsningen
Har vaggat in honom i falskt trygghet att jag kommer att kontakta polisen, troligtvis ser han det som tomma hot.
Verkligheten är dock att både blocket och polisen nu jobbar med fallet sedan kl. 12 idag!
Hoppas verkligen att han kläms åt..