Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-17, 18:47
  #1
Avstängd
Krikks avatar
Hoj.

Hade tänkt att införskaffa mig en ny mobil, har har fluktat på Sony Ericson T700.
Har mest tänkt att ringa/smsa etc med den. Inget märkvärdigt.

Någon som har en sådan och har positiva/negativa åsikter om den?
Är den värd 2,2 lax?


Läste att skärmen var lättare att knäcka med tanke på tunnheten (10mm). Är detta sant eller bara skitsnack?

MVH
Citera
2009-07-17, 18:49
  #2
Avstängd
Androooos avatar
Värd att skaffa, helt okej mobil
Citera
2009-07-17, 18:56
  #3
Medlem
Jag har den och kan val inte direkt rekommendera den. Ar val inga storre fel med den forutom att jag tycker att den ar seg. Jag valde den mest for att jag tyckte den var snygg For att ringa/smsa fungerar den bra. En annan sak som ar lite storande ar att man knappt kanner av vibratorn nar det ringer eller nar man far sms. Dvs om man ror pa sig,
Citera
2009-07-17, 19:47
  #4
Avstängd
Krikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qzr1
Jag har den och kan val inte direkt rekommendera den. Ar val inga storre fel med den forutom att jag tycker att den ar seg. Jag valde den mest for att jag tyckte den var snygg For att ringa/smsa fungerar den bra. En annan sak som ar lite storande ar att man knappt kanner av vibratorn nar det ringer eller nar man far sms. Dvs om man ror pa sig,

Aoh. Inga andra "större" fel då?
Citera
2009-07-17, 20:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krikk
Aoh. Inga andra "större" fel då?
Hmm, inte direkt vad beror de vanliga anvandningsomradena. Kameran ar inte den basta, och inte heller hogtalarna, om man ska lyssna pa musik med den, vilket man (jag) aldrig gor. Med horlurar i later det bra.
Citera
2009-07-17, 20:18
  #6
Avstängd
Krikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qzr1
Hmm, inte direkt vad beror de vanliga anvandningsomradena. Kameran ar inte den basta, och inte heller hogtalarna, om man ska lyssna pa musik med den, vilket man (jag) aldrig gor. Med horlurar i later det bra.

Aoh. tackar. Har även kollat på c510, men har hört att den är kass.
Vilken ska man ta?

edit: har den blixt eller en fattig lampa?
__________________
Senast redigerad av Krikk 2009-07-17 kl. 20:21.
Citera
2009-07-17, 20:45
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krikk
Aoh. tackar. Har även kollat på c510, men har hört att den är kass.
Vilken ska man ta?

edit: har den blixt eller en fattig lampa?
Om du menar T700 sa har den bara en lampa. C510 vet jag inget om.
Citera
2009-07-19, 19:39
  #8
Medlem
TheCazes avatar
C510 var kass. Men nu har det kommit en uppdatering som verkar ha fixat till det mesta. Min C510 har i alla fall inte strulat nått än sedan jag uppdatera den igår. Får se med tiden om det verkligen vart så mycket bättre, men just nu verkar det mycket stabilare än var den var förut.

Plus så har dom lagt in ett nytt program, en stegräknare, inte samma som fanns i W580i utan en annan faktiskt.

Screenshot: http://img504.imageshack.us/img504/4885/cse.png
Citera
2009-07-19, 22:19
  #9
Avstängd
Krikks avatar
aoh. det blev en t700 ändå
Citera
2009-07-20, 11:36
  #10
Medlem
Worezs avatar
Nöjd?
Hur känns kvalitén?
Citera
2009-07-21, 20:52
  #11
Avstängd
Krikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Nöjd?
Hur känns kvalitén?

Jag är helnöjd änsålänge. Kvaliten känns mycket bra och har inte hittat något jag är missnöjd än. Snygg design med ganska bra kamera (mkt bra för att vara mobil med 3,2 megapixel).
Lugnt den bästa SE-telefonen jag har haft eller provat.
Citera
2009-10-09, 17:46
  #12
Medlem
schabo-labos avatar
Hej, vad säger ni om modellen. Jag var egentligen ute efter w302, men tänkte att snålheten kommer att få mig att ångra mig. Enligt butiken har t700 bättre mjuvara, dvs den är snabbare, har bättre kamera och 3g, plus att den är inte lika plastig osv.

Nu vill jag ha tips om nån annan likvärdig telefon i samma prisklass, så att jag inte går och ångrar mig om jag köper denna imorgon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback