Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-16, 20:13
  #1
Medlem
Hollow123s avatar
Hej!
ÄR i Turkiet och har badat med min SE w960i, kan man få ut en ny på försäkring? Har en försäkring som jag tecknade med telenor när jag köpte telefonen för drygt 2 år sedan, när den va helt ny på marknaden.
Citera
2009-07-16, 21:21
  #2
Medlem
Ubis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollow123
Hej!
ÄR i Turkiet och har badat med min SE w960i, kan man få ut en ny på försäkring? Har en försäkring som jag tecknade med telenor när jag köpte telefonen för drygt 2 år sedan, när den va helt ny på marknaden.

Torka den några dagar först så du är säker på att den inte fungerar.

Testa lägg den i ugnen på 50 grader och jag hoppas att det första du gjorde var att ta ur batteriet!

Försäkringen får du nog läsa på om sjävl, är väll olika hur länge de gäller.
Citera
2009-07-16, 23:23
  #3
Medlem
Om telefonens försäkring fortfarande gäller så verkar den fungera utomlands. Det står visserligen att "Mobiltelefonen skall handhas på ett sådant sätt att skada eller förlust så långt som möjligt efter omständigheterna
förhindras" och det kan kanske tolkas som att du inte har handhaft den som man bör. Men om du talar vänligt mot support + att du håller din berättelse kort och inte allt för detaljerad (för mycket detaljer är tecken på lurdendrej har jag fått höra) så ska det nog inte vara några problem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback